וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון - מכבי נתניה: עטר לא מזלזל

24.2.2012 / 13:17

מאמן מכבי נתניה מקווה לחזור עם שלוש נקודות (ש', 18:00, אין שידור), חן עזרא לא תורגל אבל עשוי לפתוח. גל ספיר חוזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אימורו לוקמן, שחזר העונה לישראל ולראשון לציון אחרי מספר שנים בקפריסין, הגיע בגיל 18 לארץ למכבי נתניה.

* שער הבכורה של לוקמן בנתניה היה נגד הפועל ראשון לציון בעונת 2002/3 אז ניצחה נתניה בראשון לציון 0:2. זהו למעשה הניצחון האחרון של נתניה בראשון לציון.

* אייל לחמן כבר אירח את מכבי נתניה פעם אחת השנה כשאימן את מכבי פתח תקוה ונוצח 1:0 משער של חן עזרא.

* מכבי נתניה הבקיעה בכל תשעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

* חן עזרא הבקיע את שערו הראשון העונה במשחק הקודם בין השתיים בו ניצחה נתניה 2:6.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

במכבי נתניה מרגישים כי המשחק נגד הפועל ראשון לציון הוא משחק בו ניצחון יבטיח לקבוצה כמעט בוודאות את המקום בפלייאוף העליון. "עשינו תוצאה מצוינת נגד אשדוד שהחזירה אותנו לשתי נקודות יתרון בפלייאוף. אם ננצח את ראשון, נצטרך חמש נקודות בשלושת המשחקים האחרונים כדי להבטיח פלייאוף עליון וזה כמובן יהיה בידיים שלנו כי יהיו לנו שני משחקי בית".

ראובן עטר הזהיר את השחקנים מפני ראשון לציון ואמר לשחקניו: "המיקום שלהם בטבלה משקר כי הם בשיפור גדול בחודשים האחרונים וניצחו בבית את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, כשהם שיחקו מצוין. הם נלחמים על ההזדמנות האחרונה שלהם ואם לא נבוא דרוכים לפחות כמוהם, נאבד את הנקודות". חן עזרא לא תורגל בהרכב באימון המסכם אך לא בטוח שלא יפתח בהרכב. סרגיי אלכסייב תורגל יחד עם פיראס מוגרבי ואחמד סבע, אם כי ייתכן כי מוגרבי או אלכסייב יפתחו על הספסל ועזרא ישתלב בהרכב.

הפועל ראשון לציון

בראשון לציון ייאלצו להמשיך ולהתמודד עם היעדרותו של השוער הוותיק אוהד כהן. בקבוצה חוששים מהיעדרות ארוכה יחסית של השוער ואומרים כי "אבירן דלל שוער טוב אבל הניסיון של אוהד כהן בעיקר במאבקי התחתית הוא קריטי עבורנו ונהיה חייבים אותו כמה שיותר מהר". לקראת המשחק עברה הקבוצה על תדריך וידאו של משחק ההפסד בחיפה והמאמן אייל לחמן אמר לשחקנים: "חייבים להיות מרוכזים. שיחקנו טוב אבל קיבלנו שערים של כמה שניות של חוסר ריכוז ואיבדנו את המשחק".

מי שיחזור להרכב הוא הבלם גל ספיר במקומו של גל מאיו כמו גם עמירן שקלים שנעדר בשבוע שעבר עקב כרטיסים צהובים. בהתקפה מתלבט אייל לחמן אם לפתוח עם דייויד גומז בהרכב הוא שלהעדיף על פניו קשר נוסף בדמותו של ריף מסיקה. ההערכה היא כי גומז יפתח ולחמן יהמר על הרכב התקפי שינסה להכריע את המשחק.

יעמדו למבחן

סרגיי אלכסייב (מכבי נתניה)

במכבי נתניה עשו שינויים בהתקפה, שיחררו את סרגיי טרטיאק ועשו מאמצים לצרף את סרגיי אלכסייב. הגיע הזמן שהחלוץ המולדבי יתחיל לפרוע שטרות, ויש לו הזדמנות מצוינת לעשות זאת דווקא מול היריבה עם ההגנה החלשה ביותר בליגה.

גאורגי אובסניקוב (הפועל ראשון לציון)

הגנת מכבי נתניה מחלקת הרבה מתנות השנה וחלוצים מהירים בדרך כלל נהנים מהן. אובסניקוב יקבל את ההזדמנויות שלו מחר ויצטרך לנצל אותן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד, גל ספיר, סטפן דיאק, עמירן שקלים, איתי אלקסלסי, אימורו לוקמן, קובי מוסא, אסי בלדוט: דייויד גומז, גיורגי אובסיניקוב.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, בן בנימין, קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully