וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-הפועל ת"א: "לבוא כמו למשחק גדול"

24.2.2012 / 14:06

האדומים דרוכים, שושן במקום באדיר, טועמה וטוטו צפויים לפתוח. יניב לביא: "מגיע לנו פלייאוף עליון" (ש', 20:00, ספ'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ארבע פעמים נפגשו הקבוצות בעבר. בגביע המדינה הפועל ניצחה פעמיים (כולל פעם אחת בחצי הגמר לפני שנתיים), גם רבע גמר גביע הטוטו הלך לאדומים אחרי 3:5 מטורף בהארכה ואילו בליגה- 0:0.

* מצחיק. אותו תיקו מאופס בליגה היה משחק בית של הפועל תל אביב ושוחק באצטדיון רמת גן בשל שזרוע. והפעם, במשחק הבית של רמת השרון? שוב האצטדיון הלאומי יארח, הפעם כי המגרש לא אושר.

* ברוך דגו הוא השחקן היחיד ברמת השרון ששיחק בעברו בהפועל תל אביב. על הקווים יש ל"מארחת" את שייע פייגנבוים.

מפתחות והכנות:

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון עסקו השבוע בעיקר בעצבים על משטרת גלילות, שסירבה להגיע ולבדוק את המגרש בגרונדמן ולאשר אותו למשחק. "אם מדובר היה בקבוצה אחרת, התקשורת הייתה עושה רעש עצום. איך יכול להיות שכל הליקויים תוקנו והמשטרה אישרה ורק הבכירים שלה לא הועילו בטובם להגיע ולאשר, כי לא רצו את המשחק הזה על הראש?", שאלו בקבוצה.

אחרי שנרגעו מנושא האצטדיון, ברמת השרון יודעים שהמשחק הזה קריטי לסיכויי ההתברגות שלהם בפלייאוף העליון. "אנחנו מפוקסים לקראת ארבעת המשחקים שנותרו לנו, במיוחד מחר", אמר יניב לביא, "אנחנו בישורת האחרונה וברור לנו שחייבים להביא נקודות כדי לסיים בפלייאוף העליון ובצורה מוצלחת, כפי שמגיע לנו את העונה".

לביא גם התייחס למחצית השנייה בשבוע שעבר בעכו: "אין ספק שזאת הייתה המחצית הכי חלשה שלנו העונה, אבל זה קרה לכל הקבוצות השנה והגדולה היא לדעת להתאושש מזה ולצאת מחוזקים. יש אצלנו שחקנים שיודעים לעשות את זה. נבוא מוכנים". בנוגע להרכב, לא צפויים שינויים, פרט לאלן מסודי, שסובל ממתיחה ועשוי לפתוח על הספסל.

הפועל תל אביב:

"במשחק הקודם נגד רמת השרון היה קשה מאוד והם הוכיחו שהם עושים צרות לכל הקבוצות בליגה. אם לא נבוא מפוקסים כמו למשחק גדול, נקבל בראש ונגיד סופית שלום לעונה הזאת", במילים אלו התייחסו בהפועל תל אביב למשחק נגד עירוני רמת השרון. בהפועל עדיין מאמינים שאפשר לעשות מהפך בצמרת ורוצים לצמצם פערים לקראת הפלייאוף, אך יודעים שהמשחק מחר הוא מוקש גדול.

האדומים יגיעו בהרכב חסר. הקפטן וואליד באדיר מורחק ומור שושן יחליפו. נאעל חוטבה עדיין פצוע ועמרי קנדה ימשיך לקבל את הקרדיט כמגן ימני. נוסא איגייבור אינו כשיר עדיין וצפוי לפתוח על הספסל, כאשר סלים טועמה יזכה לחולצת ההרכב לצד אלרואי כהן בקישור הקדמי. טוטו תמוז ככל הנראה יעלה בחוד יחד עם עומר דמארי ובקבוצה מקווים שהתקפת הקבוצה תחזור לכושר ותחזיר את הקבוצה למסלול.

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: משה אבוטבול

מאז חודש ינואר והדיבורים על מעבר אפשרי לקרית שמונה, אבוטבול מתקשה לספק את הסחורה. עד לאותם ימים הוא היה השחקן המשמעותי ברמת השרון ורק חזרה שלו לכושר טוב יכולה לדחוף את רמת השרון לפלייאוף העליון.

הפועל תל אביב: סלים טועמה

הקשר עשה אימונים טובים מאוד השבוע וניצן שירזי ייתן לו את המושכות ויאמין בו, כי הוא יכול להוות תוספת משמעותית לחלק הקדמי. לטועמה זאת הזדמנות לחזור ולהראות כי הוא ראוי להישאר בהפועל גם בשנים הבאות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, בן מלכה, משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי (אוגניין דמיאנוביץ'), תומר סוויסה.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, מרקו שולר, מור שושן, יגאל אנטבי, אביחי ידין, רועי גורדנה, אלרואי כהן, סלים טועמה, טוטו תמוז, עומר דמארי.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully