וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל עכו: פונצ'ץ וניבאלדו במרכז ההגנה

לוין חסר בקרב על מקום בפלייאוף העליון (ש', 17:00, ספ' 1) את פאביצ'ביץ' וייני. אלי כהן צפוי להמשיך עם אותו הרכב מנצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* במשחק הקודם בין השתיים נוצחה מכבי תל אביב 3:0, אז הציע מוטי איווניר בפעם הראשונה את התפטרותו, שיצאה לפועל כעבור שבועיים.

* מכבי תל אביב מגיעה למשחק לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון בהם השיגה שתי נקודות בלבד.

* הפסד מחר של מכבי תל אביב ירחיק אותה עד כדי חמש נקודות מהפועל עכו והפלייאוף העליון, מה שצפוי לדחוף אותה לפלייאוף התחתון בסיום העונה.

* הפועל עכו לא ניצחה במשחק חוץ מאז ה-10 בדצמבר, אז היא נתנה הצגה מול מכבי פתח תקוה וחגגה מולה 0:4. כעת היא תנסה לשים סוף לרצף משחקי החוץ הלא טובים שלה.

* המשחק האחרון שבו הפועל עכו לא הבקיעה לפחות שער אחד היה אי שם ב-26 בנובמבר כאשר הקבוצה ירדה מנוצחת מול מכבי חיפה 1:0.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הבוקר ערכה מכבי תל אביב את האימון המסכם, כשצמד הבלמים סאבו פאביצ'ביץ' ושרן ייני המשיכו בטיפולים ולא צפויים לשחק. חלוץ הקבוצה מוסא קונאטה התייחס למשחק בשבת, ואמר: "זה הכדורגל, פעם הולך טוב יותר ופעם פחות, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר כדי להיות טובים יותר. בתחילת העונה הגענו להרבה מצבים וגם כבשנו הרבה שערים, לעומת התקופה האחרונה שאנחנו לא מצליחים לכבוש. נכון שאנחנו מגיעים למצבים ולא כובשים, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שנמשיך להגיע להזדמנויות וגם השערים יגיעו. אני בטוח שנהיה בפלייאוף העליון. יש לנו קבוצה טובה ויש לנו שחקנים טובים".

עומר ורד, שסובל מפציעה ברגלו, ניסה לערוך היום אימון יחד עם חבריו, אך נטש אותו והוא לא צפוי לפתוח. בהיעדרו, ובנוסף בשל היעדרם של שרן ייני וסאבו פאביצ'ביץ', תורגלו במרכז ההגנה רוברטו פונצ'ץ' וניבאלדו, כאשר כמגן ימני תורגל קלמי סבן. שאר ההרכב שתירגל המאמן ניר לוין דומה לזה שתורגל אתמול, כאשר דור מיכה נכנס על חשבון רועי קהת, וגיא חיימוב יעמוד בשער.

הפועל עכו:

בהפועל עכו מקווים להמשיך את היכולת מהשבוע שעבר נגד עירוני ניר רמת השרון במטרה להתקדם ולהבטיח מקום בפלייאוף העליון. בקבוצה מתמודדים בימים האחרונים עם שמועות לגבי עתידם של חלק מהשחקנים, ובראשם סטפן שצ'פוביץ', שלא צפוי להמשיך מעבר לעונה הנוכחית, אבל אלי כהן מקווה לפקס את השחקנים כדי שיסיימו בשמינייה הראשונה. בעקבות הניצחון האחרון, מתכנן כהן להמשיך עם אותם 11 שפתח.

על פי התרגול המסכם, אלכסנדר דוידוב, שהחמיץ השבוע את אחד האימונים בגלל פציעה, ימשיך לשתף פעולה בקישור האחורי עם שגיב כהן, שזוכה למחמאות על תפקודו, ובקישור הקדמי ישחקו סינטאיהו סלליך ויובל שבתאי. בחלק האחורי דימקאו פידליס ואדי גוטליב ימשיכו כבלמים, ורועי לוי ואלירן דנין ישחקו כמגנים. המשמעות היא שמשה מישאלוב אמור להמשיך ולפתוח על הספסל. במהלך התדרוך, כהן שם דגש על שחקני ההתקפה של הצהובים, ברק יצחקי, אלירן עטר ומואנס דאבור.

יעמוד למבחן

דור מיכה (מכבי תל אביב)

אחרי תקופה לא קצרה של ספסל ותנודות, חוזר דור מיכה ומקבל את המושכות לקישור הקדמי של הקבוצה. אם הוא רוצה שיבנו עליו בעונה הבאה, הוא חייב לתת פיניש טוב לעונה הנוכחית ולהזכיר משהו מהיכולת שלו מתחילת העונה.

סטפן שצ'פוביץ' (הפועל עכו)

גם אם העונה הזו תסתיים היום, סטפן שצ'פוביץ' בהחלט עשה את שלו, בעיקר ברמה האישית, אבל המטרה העיקרית שלו היא כעת לעזור להפועל עכו להבטיח מקום בפלייאוף העליון. החלוץ, שמועמד להיכלל בסגל נבחרת סרביה וכבר יודע שכנראה לא ימשיך בעכו בעונה הבאה, חייב לקבוצה שבה הצליח להביא לפריצה בקריירה שלו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכב משוער

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, רוברטו פונצ'ץ, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, דור מיכה, ברק יצחקי, מואנס דאבור, אלירן עטר.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס, אדי גוטליב, אילרן דנין, אלכסנדר דוידוב, שגיב כהן, סינטאיהו סלליך, יובל שבתאי, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully