וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים טועמה: "להפועל תל אביב עוד יש מטרות העונה"

23.2.2012 / 18:21

סלים טועמה רוצה מקום שני וגביע נוסף, ומוסיף: "לא חושב שגוטמן סגר את הדלת של הנבחרת בפני שחקנים מהפועל"

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד עירוני רמת השרון בשבת הקרובה באצטדיון רמת גן. לפני האימון התפנה סלים טועמה לדבר והשאלה הראשונה שנשאל הייתה על הדרבי המתקרב ובא. "יש עוד הרבה זמן עד לדרבי. אנחנו מתכוננים למשחק קשה נגד רמת השרון, שהיא קבוצה קשה מאוד וטקטית. אחרי המשחק הזה נתחיל לחשוב על הדרבי. אנחנו מקווים להבקיע ולעשות את הדברים טוב יותר. אני חושב שדווקא התוצאות הטובות שלנו באו בבלומפילד. במשחקי החוץ הולך לנו פחות טוב. אני מקווה שזה ישתנה לטובה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק הזה ולנצח אותו כדי להישאר במקום השני".

טועמה נשאל על חזרתו הצפויה של אלי טביב לארץ על רקע מאבק האוהדים ואמר: "בכדורגל עולים למגרש ובמטרה לנצח כי כל אחד רוצה לנצח בשביל הפרנסה שלו. אנחנו לא צריכים לטפל בעניינים האלה, אלא הבעלים והקהל שיסגרו את זה. כרגע אנחנו במקום השני ואנחנו צריכים לשמור עליו החל מיום שבת. יש לנו גם גביע להילחם עליו, כך שלהפועל יש עדיין מטרות העונה - לסיים במקום השני ולזכות בגביע. אני מסיים את העונה הזאת בהפועל, ולאחריה נראה מה יהיה בעתיד".

בסגל נבחרת ישראל שפורסם אתמול, נכלל רק שחקן אחד מהפועל תל אביב – עומר דמארי. טועמה אמר: "אני לא חושב שגוטמן סגר את הדלת עבור שחקני הפועל. כל שחקן שיוכיח את עצמו ולא משנה איפה הוא משחק, יוזמן. השחקנים אצלנו צריכים להילחם ולהוכיח שמקומם בנבחרת. רואים שמכל הקבוצות הגדולות יש רק שחקן אחד שמוזמן וזה אומר הכל. קרית שמונה מתחילה להיות מועדון גדול, יש שם הרבה שחקנים טובים ומוכשרים ואם הם יעזרו לנבחרת, אנחנו מאוד נשמח".‏

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully