וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "לא הייתי מגדיר את המצב כחמור"

23.2.2012 / 14:11

מכבי ת"א נערכת למשחק מול עכו בשבת, המאמן "מאמין בקבוצה ובשחקנים". ורד צפוי לפתוח, פאביצ'ביץ' וייני ייעדרו

במכבי תל אביב סופרים את הדקות עד לסיום העונה, אבל למרות התחושות הקשות בעקבות הכשלונות בליגה ובגביע, עדיין מצפה לצהובים מטרה ברורה ראשונה: להבטיח מקום בפלייאוף העליון. מכבי תל אביב מדורגת במקום התשיעי כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, ובשבת (17:00) הם יארחו את הפועל עכו.

עומר ורד לא התאמן היום אך צפוי לפתוח בהרכב של ניר לוין. סאבו פאביצ'ביץ' שסובל ממתיחה חזקה בשריר התאומים לא התאמן וייעדר כאשר קלמי סבן צפוי לפתוח כבלם לצידו של רוברטו פונצ'ץ'. גם שרן ייני, שעדיין לא החלים מהנקע בקרסול, לא התאמן ולא ישחק בשבת.

"קבוצה ושחקנים צריכים לדעת את מצבם ואת מקומם", אמר המאמן ניר לוין במסגרת מסיבת העיתונאים השבועית. "אנחנו צריכים לדעת איפה אנחנו נמצאים, לאן אנחנו צריכים להגיע ומה המטרות שלנו העונה. השתמשנו בטבלת הליגה כדי שנדע בדיוק מה המצב שלנו ואיפה אנחנו עומדים. השחקנים מבינים ויודעים את המצב, אבל לפעמים צריך לחדד את הדברים, וזה מה שעשינו".

על מצב הקבוצה הוסיף המאמן: "לא הייתי מגדיר את המצב כחמור. יש בעיה כי אנחנו לא מבקיעים שערים, אבל המשחק שלנו משביע רצון. אנחנו משחקים טוב, כמו במחצית השנייה מול בית"ר ירושלים. מול קרית שמונה היינו עדיפים ובוודאי שהיינו טובים יותר מהפועל ירושלים כשעפנו מהגביע. מבחינת יעילות אנחנו לא טובים. אנחנו צריכים לתרגם את היכולת לשערים ואנחנו מנסים למצוא את הדרך לעשות את זה".

לגבי המשך המטרות של המועדון, הוסיף לוין: "אני מאמין בקבוצה הזו ובשחקנים שנהיה בפלייאוף העליון. אין משחקים קלים בליגה. כל קבוצה נאבקת או על חייה או על מקום בפלייאוף העליון ולכן אין משחק קל".

מכבי ת"א: "מעתה כל משחק הוא משחק עונה בשבילנו"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully