וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התל אביביות יארחו בבלומפילד ב-2012/13

23.2.2012 / 10:16

בעיריית ת"א ביטלו את השיפוץ המאיסיבי. בני יהודה, מכבי והפועל ת"א ינדדו רק במשחקי גביע הטוטו והמשחקים באירופה

למרות שהן כבר התכוננו לכך שבעונת 2012/13 הן יצטרכו להיפרד מאיצטדיון בלומפילד, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה יוכלו לארח כמעט את כל משחקיהן בעונה הבאה באיצטדיון היפואי. במועצת העיר של תל אביב החליטו לחלק את השיפוץ של האיצטדיון לארבעה שלבים, ביטלו את השיפוץ המאסיבי שתוכנן, ובשלב הזה רק לשלב הראשון קיים מימון ואישורים תקציביים, כשהוא ייצא לדרך בחודש מאי הקרוב.

משמעות הדבר היא ששלוש הקבוצות לא יוכלו לארח את משחקיהן בגביע הטוטו ובאירופה בבלומפילד וייאלצו לנדוד לאיצטדיונים אחרים, אך ההערכה היא שעד חודש אוגוסט השיפוץ יסתיים והן יוכלו לשוב ולארח בבלומפילד כבר בפתיחת הליגה. "המהלך היחיד שמאושר כרגע הוא לשלב הראשון, כשאושרו התוכניות הבסיסיות", מסביר נדב גרינשפן, מנכ"ל היכלי הספורט. "עדיין לא הוחלט איזה חלק ישופץ במסגרת הפגרה הזו".

באם יתקיימו כל פעימות השיפוץ כמתוכנן, צפוי האצטדיון לעמוד בתקנים הגבוהים שמציבה אופ"א ויארח משחקים במסגרת ליגת האלופות. בין היתר, אמורות לכלול עבודות השיפוץ בניית חדרי הלבשה חדשים ומשוכללים ובהם כל השירותים הנדרשים ע"י אופ"א, דוגמת חדר מד"א לטיפול ראשוני, חדר בדיקת סמים, חדר משקיפים, חדר שופטים, חדר מיוחד לקיום ראיונות ומסיבות עיתונאים, משרדים ומחסנים.

כל העבודות הצפויות להיערך באצטדיון יבוצעו תוך התאמות לחוק הספורט המחייב מערכת בקרת כניסה, מערכת ספירת קהל, טלוויזיות במעגל סגור המרשתות את האצטדיון ועוד. גם הרחבת היציעים אמורה להתבצע בפעימות השיפוץ הבאות, כאשר אלה יאושרו על ידי העירייה. על פי התכנון, לאחר הרחבת יציעים יכלול האצטדיון כ-18 אלף מושבים במקום 14,700 מושבים כיום. על פי לוחות הזמנים החדשים, ובהתאם לאישורים שיתקבלו מהעירייה בהמשך הפעילות, צפוי השיפוץ להסתיים עד שנת 2016. יחד עם זאת, אליפות אירופה לנבחרות צעירות (עד גיל 21) תיערך כמתוכנן בבלומפילד בשנת 2013.

חבר מועצת העיר תל-אביב-יפו ויו"ר ועדת הספורט, אלון סולר: "אצטדיון בלומפילד מהווה מותג בספורט התל-אביבי ובעל שם והיסטוריה ענפה בתרבות הספורט הארצית בכלל. עיריית תל-אביב יפו שמה לה למטרה לטפח ולשדרג את האצטדיון כך שיעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר. אנו מתכננים את השיפוץ כך שיבוצע במהירות האפשרית מבלי לפגוע בפעילות השוטפת לרווחת אגודות הספורט ואוהדיהן. עם השלמת העבודות, אני מאמין ומקווה שנוכל להמשיך בהרחבת היצעים ולקרות אותם".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully