וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "שחקנים לא עמדו על הרגליים במחצית"

22.2.2012 / 14:47

העובדה כי חלק גדול מהשחקנים לא שיחק תקופה ארוכה מדאיגה את הצוות המקצועי. ערן לוי יחזור לסגל נגד מכבי חיפה

בבית"ר ירושלים נהנים היום (רביעי) מיום חופשי וצפויים לחזור מחר לאימון כפול בבוקר ואחר הצהריים. אולם בעקבות המשחק האחרון נגד מכבי תל אביב, בצוות המקצועי מודאגים מאוד מהמצב הפיזי של השחקנים. כבר בירידה למחצית מספר שחקנים התלוננו כי הם מתקשים לעמוד על הרגליים ואלי כהן ביקש מהם למשוך את המחצית השנייה, גם בשל העובדה כי לא היו לו אופציות חילוף. "אם היה אפשר היינו צריכים לעשות חמישה חילופים במחצית וזה מדאיג", אמרו במועדון.

צריך לחלק את המקרים הללו לשניים. אבי ריקן, למעשה, לא שיחק למעלה מחודשיים, ועליו אמר אלי כהן בסיום המשחק כי "כבר במחצית הוא רצה לצאת, ביקשתי ממנו למשוך וכל הכבוד לו שהגיע עד לדקה ה-90". אבל מעבר לכך, יש שחקן כמו לאונרדו פאסוס שלא עשה הכנה מסודרת לעונה והתלונן על התכווצויות שרירים במחצית, ובנוסף אליו שחקנים שלא ביקשו לצאת, אך גם הם הגיעו לבית"ר אחרי תקופה ארוכה ללא משחק, כמו ערן לוי וחיים מגרלשווילי. למעשה, כהן נמצא כעת עם חצי הרכב ללא כושר משחק מלא ומחפש פתרונות לכך.

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, צפוי לחזור לסגל ערן לוי שהיה מוצהב נגד מכבי תל אביב. כהן כבר ערך שיחה אישית עם לוי וביקש ממנו לשפר את העבודה שלו באימונים, לרדת במשקל בכדי שיוכל להשתמש בו יותר, ונראה שבחיפה לוי עשוי להיות הקלף שיעלה מהספסל. בכל מקרה, לוי יתקשה לתפוס מקום בהרכב, שכן בשלב הזה אלי כהן בוחר את ה-11 קודם כל על פי אלו שמחויבים למשחק ההגנה ולמשמעת הטקטית.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully