וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: גרונדמן נפסל, הקבוצה תארח ברמת גן

22.2.2012 / 14:40

המשטרה קבעה כי הקבוצה לא תוכל לארח את הפועל תל אביב במגרשה העירוני, והיא תיאלץ הפעם לנדוד לאצטדיון הלאומי

עירוני רמת השרון תארח את הפועל תל אביב ביום שבת באצטדיון רמת גן. הקבוצה קיוותה לקבל אישור לארח באצטדיון גרונדמן בעיר, מכיוון שווינטר סגור בשבועיים הקרובים, אך המשטרה פסלה את המגרש ואילצה את רמת השרון לעבור לשחק באצטדיון הלאומי.

אוטפימיות רבה הייתה ברמת השרון בעקבות השיפוץ שנשעה בגרונדמן, כאשר 4,200 מושבים חדשים נבנו ביציעים, וכן יציע עיתונאים, יציע כבוד וחדרי הלבשה חדשים. גם כר הדשא נמצא במצב מצוין ובקבוצה הביעו אמונה גדולה שאירוח במגרש הביתי יוסיף להם במאבקים האחרונים לכניסה לפלייאוף העליון. לצערם, בינתיים אין אישור מהמשטרה והחזרה הביתה תידחה.

בנוגע להכנות המקצועיות לקראת הפועל תל אביב, לרשות הצוות המקצועי יעמוד סגל מלא, כולל ברוך דגו וגל בראל שהחלימו מפציעות. במועדון מאמינים שבכל מגרש הקבוצה צריכה לנצח את הפועל תל אביב והציבו יעד של לפחות שבע נקודות בארבעת המשחקים הבאים - רף שצפוי להספיק לקבוצה על מנת להתברג בפלייאוף העליון בסיום העונה.

אחד השחקנים אמר: "אם נעשה את זה, זה ההישג הכי גדול של קבוצה העונה. כולם היו מוכנים לשים את כל הכסף שלהם בתחילת העונה שרמת השרון תרד, והיום אנחנו נאבקים על פלייאוף עליון".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully