וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טירוף יו דרוויש יצא לדרך

22.2.2012 / 10:47

המגיש היפני הגיע לאימוני הריינג'רס, התקשורת עקבה אחרי כל תנועה. פוחולס הצטרף לאיינג'לס: "לא מתחרט על אף החלטה"

אחרי ציפייה ארוכה, המגיש היפני הצעיר יו דרוויש הגיע אמש (שלישי) לראשונה לאימוני האביב של טקסס ריינג'רס ואיתו קיבלנו קמצוץ מהטירוף שעומד להיות סביבו במשך העונה הקרובה. דרוויש, עליו שילמו הריינג'רס כ-112 מיליון דולר בסך הכל, ערך בסך הכל אימון קליל, אולם זה לא הפריע לאנשי מדיה רבים, יפנים ואמריקאים, לכרכר סביבו ולדווח על כל תנועה שהמגיש הימני ביצע על הגבעה או בדרך אליה.

"הייתי נרגש ושמחתי לתפוס את הזריקות שלו", אמר התופס לואיס מרטינז, שהתאמן מול דרוויש, "כל הסיפור הזה היה קצת מוגזם. יש לו מגוון הגשות מצוין והוא יודע להישאר בסטרייק זון. הוא היה מאוד טוב". דרוויש לא היה מוכן לשוחח עם התקשורת ומגיש אחר של טקסס, דרק הולנד, סיפר שהיפני עוד מתקשה עם האנגלית: "הוא מתאמן על זה. הוא אמר 'בבקשה תלמד אותי אנגלית' ואני השבתי שאני לא ממש האיש בשביל זה. צחקנו קצת, הוא בחור נורמלי ונחמד, לא יהיה לו קשה להשתלב בקבוצה". התופס מייק נאפולי, שכבר ראה את התקשורת מתנפלת בעבר על הידקי מאטסוי, כשזה הגיע ללוס אנג'לס איינג'לס, הוסיף: "אני מקווה שהוא תופעה מיוחדת, נראה מה יהיה. אני לא יכול לחכות ורוצה לתרום את חלקי".

לא רק דרוויש הגיע לקבוצתו החדשה. גם אלברט פוחולס, איש ה-240 מיליון דולר לעשר שנים, הצטרף לאיינג'לס ואחרי אימון חבטות קל התפנה להבהיר: "המטרה העיקרית שלנו היא לא להלחיץ את עצמנו. אנחנו יודעים מה לעשות כדי להיות מוכנים לעונה. עד עכשיו מאוד נחמד לי כאן, זה אירגון נהדר והחבר'ה נפלאים. הם קיבלו אותה יפה מאוד ושמחתי לצאת ולהתאמן איתם". פוחולס נשאל גם לגבי עזיבתו את סנט לואיס לאחר הזכייה בטבעת שנייה עם הקבוצה: "זה היה הזמן להמשיך הלאה, פרק חדש בחיים. אני לא מתכוון להתחרט על אף החלטה שלקחתי". אגב, לא הכל טוב באיינג'לס. בובי אבראו הותיק הודיע לקבוצה שאם לא ימצא לו מקום על המגרש בכל משחק, הוא ידרוש טרייד לקבוצה אחרת: "אני עדיין יכול להיות בליינאפ ואני לא מוכן לשבת על הספסל כל עוד אני יודע שאוכל לשחק".

כצפוי, מני רמירז חתם באוקלנד והוא יצטרף לקבוצה כבר ביום שישי הקרוב. נגד רמירז עומד עונש השעיה מ-50 משחקים והוא לא יוכל לשחק עד ה-30 במאי. "הוא אחד החובטים הימניים הכי טובים שראיתי אי פעם", אמר עליו הג'נרל מנג'ר בילי בין, "יש לו כוח, אחוזי עלייה לבסיס ואחוזי חבטה מצוינים. הוא שחקן מיוחד". עוד נושא עליו דיווחנו לפני כמה ימים הוא העברתו של איצ'ירו סוזוקי מעמדת הליד אוף בסיאטל, בה החזיק 11 עונות, למספר שלוש בליינאפ. איצ'ירו כבר הודיע שלא יתנגד למעבר וכעת מאמנו אריק וודג' הפך זאת לרשמי: "הוא שחקן חכם ומבין את המשחק, הוא יודע מה האחריות בלחבוט שלישי ואני בונה על זה".

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully