וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ נקנסה בעקבות אי הגשת הדוחות הכספיים

21.2.2012 / 21:18

בית הדין דחה את הטענה כי אין להעמיד את המועדון לדין, אך החליט להקל בעונשה והסתפק בקנס של 2,500 שקל

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בחר לקנוס את הפועל ראשון לציון בסעיף של "אי הגשת דוחות כספיים". סכום הקנס נקבע על 2,500 שקל בלבד, וזאת כנראה בהסתמך על טענת אנשי המועדון, שהגיש את הדוחות באיחור. כפי שפורסם שלשום (ראשון) בוואלה! ספורט, ההתאחדות החליטה להעמיד לדין את הפועל ראשון לציון בטענה שלא הגישה לבקרת התקציבים את הדוחות הכספיים החצי שנתיים לשנת 2011.

הדוחות של קבוצות ליגת העל היו אמורים להיות מוגשים עד ה-1 בפברואר וראשון לציון היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא הגישה את הדוחות. מראשון לציון נמסר: "הגשנו את כל הדוחות הכספיים, אמנם באיחור, אבל הכל הוגש. גם הבקשה לרישוי מועדונים הוגשה ואף קיבלנו עליה מכתב תגובה עם מספר ריג'קטים. הגשנו את הדוחות בזמן, אך הבקרה ביקשה תיקונים וזו הסיבה לכך שהיה עיכוב נוסף של מספר ימים". גורם בהתאחדות לכדורגל אמר היום: "בפעם הבאה נחמיר יותר".

כזכור, במכתב ששלח יושב ראש הפועל ראשון לציון רביב ספיר לרשות לבקרת תקציבים נכתב: "ברצוני לציין כי הדוחות המסוקרים שלנו הועברו בתאריך 30.1.12 לידיו של מר שוקי כהן. לאחר שהובהר לנו כי בליגת העל יש להעביר דו"חות מבוקרים בלבד, נמסרו הדוחות המבוקרים בתאריך 2.2.12. הוגשה רשימת "ליקויים" אשר בעקבותיהם הוגשו תיקונים בתאריך 9.2.12 והדוחות הסופיים אכן הוגשו ב-16.2.12. לאור הנ"ל, אין עילה להעמידנו לדין בגין "אי הגשת דו"חות" במועד מכיוון שהגשנו מספר ימים לפני המועד". כאמור, בית הדין בחר להעמיד בכל זאת את הקבוצה לדין והסתפק בקנס כספי.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully