וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתתפותו של פלאלישווילי בתחרות בצ'כיה מוטלת בספק

21.2.2012 / 19:07

באיגוד דורשים מהג'ודוקא המסתבך להשיב 600 יורו בשל עלויות הטיסה ושחרורו מגרמניה, וכן את עלויות הטיסה לתחרות

הסערה סביב החשדות לגניבה מצידו של הג'ודוקא סוסו פלאלישווילי נמשכת. יושב ראש האיגוד משה פונטי הודיע היום (שלישי) לפלאלישווילי שהוא יצטרך לשלם את עלות הוצאות הנסיעה והשחרור שלו בגרמניה, שהגיעו לסכום של 600 יורו, אך עדיין לא ברור האם הוא ייעתר לדרישה הזו.

לצד הדרישה הזו, ישנו מכשול נוסף שעומד בפני פלאלשווילי שקשור גם לכך שהוא יידרש לשאת בהוצאות הטיסה לצ'כיה. הסיבה לכך היא שבפועל הוא אמור היה להישאר באירופה אחרי טורניר דיסלדורף ולהמשיך מגרמניה לצ'כיה. במידה ויסכים הג'ודוקא לדרישה הזו, הוא יוכל להתחרות בתחרות מסבב גביע העולם שתתקיים בסוף השבוע הקרוב בפראג.

כאמור עדיין לא ברור אם הוא יוכל לנסוע, כשחשוב לזכור שמדובר באחד משני הסיכויים האחרונים שלו להשיג ניקוד שיחזיר אותו ל-20 הראשונים בעולם, יחד עם אליפות אירופה שתתקיים בחודש אפריל, ובכך הוא יוכל לקבוע את הקריטריון למשחקים האולימפיים. פלאלישווילי טוען שאין לו כסף למימון הנסיעה, וכעת נותר לראות האם יהיו גורמים, כמו למשל המועדון לו הוא שייך, שיוכלו לעזור לו בכך.

כזכור, פלאלישווילי עוכב בחנות בדיסלדורף בחשד שניסה לגנוב משחת שיניים. אנשי המשלחת הישראלית דאגו לשחרר אותו, אבל פלאלישווילי לא הורשה להתחרות בגרנד פרי ונשלח בחזרה לארץ. עם נחיתתו, סיפר פלאלישווילי שהוא לא רצה להתבלבל עם רכישות אחרות שנעשו מהכסף של האיגוד, וזו הסיבה שהכניס את משחת השיניים לכיס במטרה לשלם עליה לאחר מכן. כמו כן הוסיף פלאלישווילי שאישה מקומית שראתה אותו מכניס את המוצר לכיס, החלה לצעוק במקום ועוררה בהלה שהביאה להזמנת המשטרה למקום.

פלאלישווילי: ”שמתי את המשחה בכיס, התכוונתי לשלם”

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully