וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25,000 רצים צפויים להשתתף במרתון תל אביב

20.2.2012 / 11:11

ראש עיריית תל אביב הכריז על חג המרתון: "אנחנו רוצים לחגוג כמו בניו יורק, לונדון וברלין". 7 מסלולים שונים מוצעים למעוניינים להשתתף

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ומארגני מרתון תל אביב הכריזו היום (שני) על חג המרתון, לקראת המירוץ הגדול ביותר בארץ שיתקיים ב-30 למרץ. 25 אלף רצים צפויים להשתתף השנה במירוצים השונים של מרתון תל אביב, כשאלפים מהם כבר נרשמו לאירוע.

השנה יוצע לרצים מסלול אורבני ייחודי, שיעבור בכל רחובותיה המרכזיים של העיר, במטרה לאפשר לעשרות אלפי הרצים והמעודדים חוויית ריצה ייחודית שתכלול את האתרים והרחובות האטרקטיביים ביותר בעיר, כמו: רחוב דיזנגוף, שדרות רוטשילד, מגדלי עזריאלי, מתחם שרונה, רמת החייל, כיכר רבין ועוד. מיריית הזינוק ולאורך כל המסלול, האירוע ילווה במספר רב של אנשי צוות ובציוד מתקדם מצד העירייה וחברת "כפיים" המפיקה את האירוע.

עיריית תל??אביב-יפו מכריזה השנה על "חג המרתון" וקוראת לתושבי העיר ולאורחיה לצאת לרחוב לעודד, לבלות באירועים השונים בעיר: במות מוסיקה שיפרסו לאורך המסלולים, הנחות מפנקות בבתי הקפה ובמסעדות, מתחם פיקניק משפחתי והפעלות בכיכר רבין שיכוסה במשטחי דשא, "אפטר מרתון פארטי" בפארק צ'ארלס קלור עם דיג'אים מובילים בסצנה התל אביבית. ערכת עידוד ייחודית הכוללת את מפת אירועי ומתחמי המרתון ואמצעי עידוד יחולקו לכ- 250,000 בתי אב בעיר תל אביב.

רון חולדאי, ראש עיריית תל?אביב-יפו, אמר במסיבת העיתונאים: "שנת 2012 תזכר כשנה שבה הופכת תל- אביב – יפו מעוד עיר בה נערך מרתון, לעיר לה מקום של כבוד בשורה אחת עם ערים כמו ניו יורק, לונדון וברלין אשר חוגגות פעם בשנה את חג המרתון. לאורך המסלול שיעבור השנה ברחובות המרכזיים בעיר יהנה הקהל הרחב ממסיבות, מוזיקה ופיקניק בוקר בכיכר רבין וכל שנשאר הוא לירות את יריית הזינוק ולברך את כולכם בחג מרתון שמח!".

השנה במרתון 7 מסלולי ריצה בדרגות קושי שונות, ביניהן אף מסלול מיוחד לילדים באורך 420 מטר ומסלול עממי "גם אני יכול" של 4.2 ק"מ, שמאפשר לאלפי רצים בכל הגילאים והרמות להשתתף במקצים השונים.

להרשמה למרתון תל אביב

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully