וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: כרטיס ב-10 שקלים למשחק הבא

תהל אלון

20.2.2012 / 19:39

המוליכה רוצה קהל מול בני יהודה, האוהדים מתכננים מפגן תמיכה בבן שמעון. נג'ובו חוזר לאימונים אחרי חודשיים

המוליכה עירוני קרית שמונה ממשיכה לחפש דרכים כדי להביא את הקהל למגרש ולהגביר את התמיכה בקבוצה. הנהלת המועדון הודיעה היום (שני) כי מחיר כרטיס למשחק הבית מול בני יהודה יהיה אחיד לכל צופה ויעמוד על עשרה שקלים בלבד. כמו כן, לחיילים תתאפשר כניסה חינם וזאת במטרה להמשיך לאפשר לתושבים מכל אזור הצפון להגיע וליהנות מהמשחק ולדחוף קדימה את השחקנים.

אוהדי הקבוצה כבר מחכים בקוצר רוח למשחק ולא רק בשל הרצון להגדיל את הפער בצמרת. האוהדים מתכננים לנצל את המשחק כדי להתחיל בקמפיין להשארת המאמן רן בן שמעון בקבוצה. מעבר לשיחות הטלפוניות שבן שמעון ושרצקי כבר קיבלו מעשרות אוהדים, הקהל יתמקד במהלך המשחק בקריאה למאמן לחתום לעונה נוספת.

מעבר לכך, בקרית שמונה בחרו להתייחס לפרסומים השונים לפיהם נכתב שיר אליפות רשמי לקבוצה. בהודעה שהוציא דובר המועדון עדי פרג' הובהר: "עירוני קרית שמונה לא זכתה באליפות המדינה ועל כן לא נכתב מטעמה כל שיר אליפות או שיר שעלול להשתמע ממנו ככזה. הקבוצה אינה מתעסקת כלל בנושא זה מכיוון שאינו רלוונטי כעת ומתרכזת אך ורק במטרות המועדון עד תום העונה. מועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה מבקש להבהיר כי כל שיר שמתפרסם ו/או יתפרסם בתקשורת בימים אלה, הוא בגדר שיר אוהדים רגיל וברור שאינו וגם לא יהיה שיר האליפות של קרית שמונה".

בפן המקצועי, לאחר יומיים של מנוחה, מחר תשוב הקבוצה לאימונים ותפתח בהכנות לקראת משחקה מול בני יהודה. וויליאם נג'ובו, שנעדר כחודשיים עקב פציעה, ישוב לאימונים. השחקן החליט לסרב לזימון לנבחרת זמביה וינסה להיכנס לכושר משחק ולהשתלב חזרה בסגל הקבוצה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully