וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פ"ת מתווכחים מי ישמור על שבצ'נקו, החלוץ בספק

20.2.2012 / 15:56

שיחת היום הייתה המשחק מול דינמו קייב, הבעיה: החלוץ חוזר מפציעה. לנדאו לשחקנים: "אין פריבילגיה להיות מדושני עונג"

אחרי הניצחון הדרמטי בוסרמיל, נושא השיחה העיקרי בחדר ההלבשה באימון היום היה המשחק מחר מול דינמו קייב. כפי שפורסם ביום שישי, המנכ"ל אפי צפריר קבע משחק אימון מול האוקראינים, ששלחו פקס עם בקשה למשחק אימון בארץ ביום שלישי. המשחק ייערך מחר במושבה (15:00), והשחקנים כבר חלוקים מי ישמור על אנדריי שבצ'נקו. "אדו יותר מהיר מבן מוחה, אבל סטולר בולט בפיזיות שלו. כולם רוצים לשמור עליו, תהיה חוויה גדולה לעשות את זה", אמר אחד השחקנים בקבוצה שהשתתף בדיון.

מה שהשחקנים לא יודעים הוא ששבצ'נקו אמנם נטל חלק באימון של קייב, אבל חזר בהדרגה מפציעה ולא בטוח שישחק. זאת גם הסיבה לכך שלא נכלל בסגל אוקראינה (ראה ידיעה נפרדת) לקראת המשחק מול ישראל ביום רביעי הבא.

הקשר גיא צרפתי, שלא מתכונן לפתוח, נשאל לאחר האימון האם ימשיך את מסכת ההבקעות שלו גם מול מוליכת הליגה האוקראינית. "לא כל יום משחקים נגד דינמו קייב, זאת קבוצה מליגת האלופות וכבוד גדול לנו לשחק מולה. אשמח להבקיע מולה, זה יהיה כבוד גדול עבורי", אמר הקשר.

המאמן גילי לנדאו שוחח היום בקצרה עם השחקנים. "אין לנו את הפריבילגיה להיות מדושני עונג", הבהיר המאמן בשיחה, וניסיון לשמור את השחקנים עם הרגליים על הקרקע לקראת המשחק באשדוד. "אם ננצח שם, לא בטוח שיישארו כרטיסים למשחק מול ראשון לציון", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully