וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפלבון: "חושב על המשחק מול בולטימור כל יום"

19.2.2012 / 20:14

הקלוזר החדש של הפיליז עדיין זוכר את חלקו בקריסה של הרד סוקס ומצהיר: "אוהב את הלחץ". מני בדרך לאוקלנד, קמרון פורש

בשעה טובה ומוצלחת, אימוני האביב שמסמלים את תחילתה של עונת הבייסבול יצאו לדרך והסיפורים המעניינים מהליגה מתחילים לזרום בקצב גבוה. אחד המעברים המסקרנים של הפגרה היה זה של הקלוזר ג'ונתן פפלבון, שהגיע מבוסטון לפילדלפיה תמורת חוזה של 50 מיליון דולר לארבע שנים. פפלבון, אחד הקלוזרים הטובים במשחק בשנים האחרונות, מודע לציפיות ממנו: "אני אוהב את הלחץ, זה מה שמניע אותי", הוא אמר לאחר האימון הראשון בשורות הפיליז, "אני מתרגש. בכל שנה אתה מתחיל מאפס ומגלה אילו אנשים יש איתך בקבוצה. אחר כך מנסים לאחד את כולם. אם נצליח לעשות את זה, אפשר לעשות כאן דברים מיוחדים". פפלבון גם נשאל על המשחק האחרון שלו במדי הרד סוקס, אז ביום הסיום של העונה הוא הרשה שתי ריצות מכריעות לבולטימור, שניצחה 3:4 דרמטי, סיימה את הקריסה הגדולה של בוסטון והדיחה את הגרביים מהפלייאוף: "אני חושב על זה כל יום, כל היום", ענה השחקן, שמיד שינה את התשובה ואמר שהוא המשיך הלאה.

מני רמירז ממשיך לחפש לעצמו קבוצה בה הוא יוכל לבצע את הקאמבק שלו וכעת הסימנים מראים כי הוא עשוי לנחות באוקלנד. השחקן הותיק, נגדו עומד עונש השעייה של 50 משחקים (מה שאומר שהוא לא יוכל לשחק או לקבל כסף עד ה-30 במאי), זכה לביקור של נציגי האייז בביתו שבפלורידה והוא עשוי לחתום בקבוצה כבר בשבוע הבא. במידה והדבר אכן ייצא לפועל, רמירז יקבל קצת יותר מ-480 אלף דולר, המינימום האפשרי. האייז צפויים לבחון אותו במספר משחקי הכנה ולהחליט באשר למידת כושרו.

עוד בליגה: יומיים לאחר פרישתו של טים וייקפילד, שחקן ותיק נוסף הודיע כי הוא תולה את הכפפה והמחבט. מייק קמרון, שחתם רק לפני חודשיים על חוזה עם וושינגטון נאשיונלס, הודיע על פרישה בגיל 39, אחרי 17 עונות ושמונה קבוצות בליגה. קמרון החל את הקריירה ב-1995 בשיקגו וויט סוקס ועבר בסינסינטי, סיאטל, ניו יורק מטס, סן דייגו, מילווקי, בוסטון ופלורידה, בה סיים את העונה שעברה. הוא פורש עם שלוש זכיות בכפפת הזהב, 278 הומראנים, 968 הכנסות רצים, 1,700 חבטות במאזנו ו-24.9 אחוזי חבטה. קמרון הוא אחד מבין 15 שחקנים בהיסטוריה שחבטו לארבעה הומראנים באותו משחק, מול הוויט סוקס ב-2002.

הליד אוף של סיאטל ב-11 העונות האחרונות איצ'ירו סוזוקי, מוכן לעבור למקום אחר בליינאפ של הקבוצה, אם זה מה שהג'נרל מנג'ר של המארינרס אריק וודג' ירצה ממנו. סוזוקי בן ה-38, אחד החובטים האמינים בליגה בעשור האחרון, חווה את עונתו החלשה בקריירה בעונה הקודמת וכאמור, הוא מוכן לשינוי לשם שיפור: "זה עוד מוקדם, רק התחלנו להתאמן, אבל אני תמיד מוכן לאתגר חדש".

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully