וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "איך באשדוד לא מתביישים?"

19.2.2012 / 10:41

בקבוצה מעיר הנמל התלוננו שנתניה כבשה שער בזמן שקולה שכב פצוע, שם השיבו: "הם בעצמם לא הוציאו את הכדור קודם"

במכבי נתניה הייתה שמחה גדולה מאוד בעקבות הניצחון אתמול (שבת) 0:1 על מ.ס אשדוד משערו של חן עזרא בדקה ה-87. בסיום המשחק היה ויכוחים רבים בין אנשי ושחקני אשדוד לאלו מנתניה, כשהאוחרים טענו שנתניה לא הוציאה את הכדור לחוץ בזמן שרוג'רס קולה שכב על הדשא, והמשיכה עד להבקעת השער.

בנתניה לא הבינו על מה המהומה ואמרו בסיום: "אשדוד המשיכה לשחק כשהוא היה על הדשא, איבדה את הכדור ופתאום אנחנו צריכים להוציא החוצה? זאת בעיה שלהם שההתקפה הסתיימה בגול אבל אין שום סיבה שנוציא את הכדור אם הם לא עשו את זה, מה גם שלפני זה השחקנים שלהם עשו הצגות ונפלו שלוש פעמים ברבע שעה".

המגן ליאור ראובן הוסיף בסיום ואמר: "אני האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא לא ספורטיבי. אשדוד המשיכה לשחק כששחקן שלה היה על הדשא והם ייראו את זה גם בטלוויזיה".

בלם נתניה עידו לוי אמר: "אני אישית לא ראיתי משהו לא בסדר. במשחק הקודם אצלם ספגנו גול מנבדל ולא אמרנו כלום כי זה כדורגל. אני לא רואה במה שהיה חוסר ספורטיביות. השחקן שלהם יצא החוצה אחרי שנפצע, חזר ועוד פעם נשכב על הדשא, אז אין סיבה שכל שנייה נעצור את המשחק".

לוי הוסיף: "כל המשחק נלחמנו והראנו הרבה מחויבות. אנחנו קבוצה צעירה וזה לגיטימי שיש חוסר יציבות. המאמן פה בשביל לחזק ולדרבן אותנו ואני מקווה שנתייצב ונמשיך הלאה. מבחינה אישית אני ממשיך לעבוד קשה באימונים בשביל לשמור על המקום שלי בהרכב. השאיפה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון ואנחנו מקווים להגיע לשם".

צפו במכבי נתניה מנצחת את מ.ס אשדוד 0:1

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully