וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן ואובארוב נפגשו בנוגע להמשך תפקידו בנבחרת

19.2.2012 / 11:36

המאמן הלאומי נפגש עם מאמן השוערים בארבע עיניים, גורם בנבחרת: "כנראה ששורה יישאר". ברביעי: גוטמן יפרסם הסגל

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן נפגש בסוף השבוע עם מאמן השוערים אלכסנדר "שורה" אובארוב בנוגע להמשך תפקידו בנבחרת ישראל. בפגישה פרס גוטמן את משנתו בנוגע לעבודה עם השוערים. השניים לא סיכמו סופית על המשך דרכו של אובארוב, אך גורם בנבחרת העריך: "כנראה ששורה אובארוב ימשיך בנבחרת". כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט מיד לאחר מינויו של גוטמן לתפקיד, דרור שמשון יהיה מאמן הכושר של הנבחרת.

יש לציין כי גוטמן כבר הכריז בעבר כי אובארוב ושמשון יישבו על הספסל נגד אוקראינה באופן זמני, אך סירב להתייחס לאשר האם הם ימונו באופן קבוע.

ביום רביעי תיערך מסיבת עיתונאים ראשונה מאז מינויו של גוטמן לתפקיד, בה יפרסם המאמן הלאומי את הסגל לקראת המשחק מול נבחרת אוקראינה (רביעי הבא). היום תגיע דינמו קייב לישראל מלווה בחלוץ אנדריי שבצ'נקו, ובנבחרת כבר ביררו האם שחקני המפתח של הנבחרת ייעדרו מהמשחק, כיוון שבאותו היום צפוי לה משחק מול מכבי חיפה. בנבחרת אוקראינה הבהירו ששחקני הנבחרת הנכללים בסגל של דינמו קייב לא ישחקו מול חיפה, וייכללו בסגל.

הנבחרת של גוטמן תהיה מבוססת על מספר שחקני מפתח, בניהם דודו אוואט, טל בן חיים, ביבראס נאתכו ויוסי בניון. גם איתי שכטר אמור להיות שחקן חשוב במערך של גוטמן. שכטר, אגב, לא אמור להיכלל בסגל למשחק מול אוקראינה משום שהוא פצוע.

מנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי ימשיך בתפקידו. דוברת ההתאחדות מיכל גרונדלנד תמונה בקרוב גם לתפקיד דוברת הנבחרת, במקום גיל לבנוני.

דירוג פיפ”א: נבחרת ישראל עלתה למקום ה-35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully