וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: "המשחק הכי גרוע שלנו השנה"

19.2.2012 / 10:27

שחקנים בקבוצה התאכזבו מההפסד בעכו: "גם 0:5 להם היה משקף". מאמצים להכשיר את אצטדיון גרונדמן ליום שבת

בעירוני רמת השרון נרשמה אכזבה גדולה בעקבות ההפסד 2:0 להפועל עכו אתמול (שבת), מה שגרר ירידה של הקבוצה למקום התשיעי המוליך לפלייאוף התחתון בתום העונה הסדירה. בקבוצה סימנו את המשחק הזה ככזה על שש נקודות והיו"ר מאיר יצחקי אמר בסיום: "פספסנו פה משחק שיכול היה לתת לנו את הפוש הכי גדול לפלייאוף העליון, אבל צריך להיות אמיתיים ולומר שלא הגיע לנו".

בעוד יצחקי אומר שלא הגיע לרמת השרון, השחקנים נשמעו יותר חריפים ואחד מהם אמר אתמול: "אין ספק שזה המשחק הכי גרוע שלנו השנה. גם הפסד 5:0 היה משקף. הם עשו מאיתנו מסננת. ביישנו את עצמנו ואת כל מה שעשינו. יכולנו להביא לפחות נקודה אם היינו עומדים נכון, אבל נתנו חופש לשחקנים הכי מסוכנים שלהם והם אכלו אותנו. כנראה שהניצחון על בית"ר ירושלים שיקר ואנחנו בכושר לא מספיק טוב".

בשבוע הבא תארח רמת השרון את הפועל תל אביב ובמועדון עושים הכל על מנת לתקן את כל הליקויים הנדרשים ולארח את המשחק באצטדיון גרונדמן המשופץ, שלאחר הוספת היציע בין ה-3,600 מקומות יכול להכיל כ-5,000 איש. במידה שכל הליקויים יתוקנו עד ליום חמישי בבוקר, תארח הקבוצה בגרונדמן. אם הדבר לא יתאפשר, יועבר המשחק לאצטדיון רמת גן או למושבה.

צפו בעירוני רמת השרון מפסידה 2:0 בעכו

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully