וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

18.2.2012 / 19:27

שער דרמטי של המחליף עזרא בדקה ה-87 סידר לעטר ניצחון יקר, שבוע לאחר ההפסד להפועל פתח תקוה. הדרומים דועכים

מי אמר שמכבי נתניה עלולה להסתבך במאבקי ההישרדות בליגת העל? הקבוצה של ראובן עטר, שהגיעה בתקופה לא טובה ואחרי הפסד 3:1 מביך להפועל פתח תקוה, הצליחה לנצח הערב (שבת) 0:1 דרמטי את מ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. חן עזרא כבש שער לאחר מהלך אישי מצוין בדקה ה-87 וסידר לנתנייתים שלוש נקודות יקרות, בדרך למקום השביעי באופן זמני. מנגד, הקבוצה של יוסי מזרחי ממשיכה בתקופה השלילית שלה. אשדוד, שניצחה רק פעם אחת בששת משחקיה האחרונים, לא ניצלה את המעידה של הפועל תל אביב ונותרה שלישית עם 45 נקודות, כשגם בני סכנין כבר רחוקה רק שתי נקודות ממנה.

הקבוצה המקומית נראתה טוב יותר בפתיחה והגיעה למספר הזדמנויות די מסוכנות, אך קובי דג'אני ובן בנימין לא היו מספיק חדים וכשלו להכניע את אמיר מרציאנו. המקומיים התעוררו רק אחרי 33 דקות, כשאמיר לביא בעט כדור סמוך לקורה. בדקה ה-45 הגיעה הקבוצה של ראובן עטר להזדמנות נהדרת, כשדג'אני בעט מ-30 מטר כדור שנעצר במשקוף. המחצית הסתיימה ללא שערים ועם אכזבה גדולה.

במחצית השנייה התקשו שתי הקבוצות להגיע למצבים ונראה היה ששתיהן מסתפקות בתיקו. אלא שלראובן עטר יש ספסל איכותי יותר, ואחד שעלה משם, חן עזרא הצליח לכבוש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-87 לאחר שקיבל מסירת עומק מפינס ובעט מ-16 מטר כדור שחדר פנימה אחרי טעות קשה של מרציאנו. עזרא, שלא קיבל אשראי בהרכב, הביא במו רגליו שלוש נקודות יקרות לנתניה והוכיח שוב איזה שחקן מוכשר הוא.

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום (איבן צ'וסיץ', 90), פיראס מוגרבי (טובראנו פינאס, 68), סרגיי אלכסייב (חן עזרא, 61), אחמד סבע.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, אפה אמברוז, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול, תמיר כחלון (בנצי מושיאשווילי, 68), אמיר לביא (גדי קינדה, 76), עידן שריקי (חאתם עבד אלחמיד, 68), רוג'רס קולה.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully