וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טים וייקפילד הודיע על פרישה

18.2.2012 / 1:23

הנאקל בולר בן ה-45 נפרד מהרד סוקס אחרי 17 עונות ומסיים קריירה עם 200 ניצחונות ושתי אליפויות: "הזמן הטוב בחיי"

הפגרה לא הייתה פשוטה עבור בוסטון רד סוקס וכעת הגיעה הודעה, שקבעה שהעונה הבאה תהיה מוזרה אפילו יותר עבור האוהדים בפנווי פארק. אחד הסמלים הגדולים של הגרביים בשני העשורים האחרונים, טים וייקפילד בן ה-45, הודיע הלילה (בין שישי לשבת) על פרישתו אחרי 19 עונות בליגה, 17 האחרונות מתוכן במדי הרד סוקס.

המגיש הותיק, שנודע כמובן בזכות זריקת הנאקל בול הייחודית, שמשמשת מגישים בודדים בליגה, החל את הקריירה במדי פיטסבורג והצטרף לרד סוקס לפני עונת 1995. הוא ניצח בדיוק 200 משחקים בקריירה, 186 מהם עבור בוסטון והפסיד 180 (52.6 אחוזי הצלחה). הוא מסיים את הקריירה עם ERA של 4.41, שעלה מעט בשנים האחרונות, בהן היה פחות אפקטיבי.

וייקפילד עוד תיכנן לחזור לעונה נוספת, אולם כשהבין שהוא לא בתוכניות של בוסטון לעונה הקרובה הוא העדיף לפרוש. הוא זכה עם בוסטון בשתי אליפויות, ב-2004 ו-2007 וייזכר גם כמי שהגיש להומראן של ארון בון, שניצח עבור היאנקיז את המשחק השביעי והדרמטי ב-ALCS של 2003. אחרי אותה הגשה שעלתה בהפסד, וייקפילד התנצל בפני אוהדי הרד סוקס, שאהבו אותו מאוד לאורך השנים.

"זה יום מרגש. התקופה שלי כאן הייתה מדהימה", אמר וייקפילד במסיבת עיתונאים שכינס לכבוד ההודעה, "כל פעם שעליתי למגרש, נתתי את כל מה שיש לי. תמיד רציתי לזכות באליפות עבור העיר הנפלאה הזו. הפרישה היא הדבר הכי קשה שעשיתי אי פעם. תודה לרד סוקס, שהעניקו לי את הזמנים הכי טובים בחיי, לחבריי לקבוצה שתמיד תמכו בי וידעו שאני תומך בהם, לאוהדים, אתם הכי טובים בעולם, נהנתי מכל רגע ששיחקתי עבורכם ואני מעריך כל רגע שחלקנו יחד. אני חושב שזו ההחלטה הכי טובה עבור הקבוצה ועבור המשפחה שלי", סיים השחקן הנרגש.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully