וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - רמת השרון: שחזור גורלי?

שתי הקבוצות נפגשו לפני שבוע וחצי בגביע ואז רמת השרון ניצחה. שייע החמיא לשחקניו. פידליס יפתח אצל המארחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* עכו הפסידה רק פעם אחת בשמונת משחקי הבית האחרונים.

* הניצחון הקודם של רמת השרון בעכו היה 0:3 בנובמבר 2007, בליגה הלאומית.

* לפני שבוע וחצי בגביע זה נגמר ב-1:3 לרמת השרון. תומר סוויסה כבש צמד, אפרים אספא הוסיף אחד. סינטאיהו סלליך צימק.

* לרמת השרון יש את מאזן משחקי החוץ השלישי בטיבו בארץ. הקבוצה של שייע פייגנבוים ניצחה חמישה משחקים, סיימה בשלושה בתיקו והפסידה ארבעה משחקים.

* מאז המחזור השלישי, בו הפסידה הפועל עכו 2:0 להפועל באר שבע, העכואים כבשו לפחות שער אחד בכל משחקי הבית שלהם העונה.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בהפועל עכו מקווים לנסות ולצאת מהמיני משבר שפוקד אותם, אחרי שבארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות הקבוצה לא ניצחה, ומקווים לנצל את המחזורים האחרונים של הליגה הסדירה כדי להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון. אחרי שבשבוע שעבר אלי כהן ניסה שיטת יהלום, נראה שעכו תשוב לשחק במערך של שני שחקני קישור אחורי ושני קשרים בכנף. על פי התרגול האחרון, עבד מורג'אן אמור לאבד את מקומו בהרכב, כאשר שגיב כהן יתופקד כקשר אחורי לצידו של אלכסנדר דוידוב. סינטאיהו סלליך, שאיבד את מקומו בהרכב בהפסד לבני סכנין, ישוב ל-11.

מעבר לכך, חוליית ההגנה של עכו תמשיך במתכונתה הנוכחית, כשדימקאו פידליס המאכזב תורגל לצידו של אדי גוטליב, ומשמעות הדבר היא שמשה מישאלוב ימשיך לפתוח על הספסל. ניסו קפילוטו התבשר השבוע כי יזדקק למנוחה נוספת בעקבות השבר בצלעות, וישוב רק בעוד כשבועיים. בעכו נערכים למשחק תחת מזג אוויר סוער ומבינים שלקבוצה יהיה קשה להיערך למשחק טקטי. היום התקיים אימון באולם כדורסל.


עירוני רמת השרון:

ברמת השרון היו השבוע במצב רוח מרומם אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, ניצחון שמעבר לשלוש הנקודות וההיצמדות לפלייאוף העליון, הרחיק אותם משמעותית מהתחתית ואיפשר להם להתחיל לחשוב כבר על העונה הבאה, בכל הנוגע לסגל השחקנים. הקבוצה עדיין הולכת חזק על מקום בפלייאוף העליון ומחר היא צפויה לפגוש יריבה ישירה על הכרטיס. המאמן שייע פייגנבוים אמר לשחקנים לקראת המשחק: "אנחנו לא צריכים להסתכל עליהם, אלא להמשיך את הדרך שלנו. כמעט בכל המשחקים היינו טובים יותר מהיריבות, אבל לא הצלחנו להביא את הנקודות שרצינו. אם נמשיך ככה, גם הנקודות יבואו, כמו שהן באו נגד בית"ר".

בנוגע להרכב, פייגנבוים ומנחם קורצקי לא סגורים וייתכן כי אגוניין דמיאנוביץ' יירד לספסל, כאשר תומר סוויסה ישחק בחוד ומשה אבוטבול ייכנס לקישור. אפשרות נוספת היא שילובו של יוסי אופיר בקישור על חשבונו של בן מלכה. בהגנה לא צפויים שינויים, והרביעייה הקבועה שכוללת את סביטי ליפנייה, יניב לביא, נאור פסר ועמיר נוסבאום צפויה להמשיך ולקבל קרדיט.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: דימקאו פידליס

הירידה ביכולת של דימקאו פידליס מאז שב מפציעה מורגשת מאוד, כאשר חוליית ההגנה סובלת מלא מעט טעויות של הבלם בשערים שעכו סופגת. אלי כהן מעדיף לאפשר לפידליס לציבור ביטחון ולהמשיך בהרכב, אבל לא מעט תלוי בשחקן עצמו לקראת המשחקים הבאים כדי להוכיח שהוא עדיין באנקר בהרכב, ובעיקר לקראת החזרה של ניסו קפילוטו מפציעה.


עירוני רמת השרון: ברון דגו

רמת השרון עושה עונה יפה, אבל דגו עדיין לא מתייצב יחד איתה. דגו הגיע הקיץ אולי כשחקן המשמעותי ביותר של רמת השרון, אבל הוא לא מצליח לסחוב את הקבוצה, בעוד שאלן מסודי מתפקד כקשר המשמעותי מבין השניים. דגו חייב לעצמו ולקבוצה שהאמינה בו יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס, אדי גוטליב, אלירן דנין, אלכסנדר דוידוב, שגיב כהן, סינטאיהו סלליך, יובל שבתאי, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, בן מלכה, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully