וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הבעיה העיקרית היא שאין בעל בית במגרש"

17.2.2012 / 13:03

אלי כהן כבר מזהה את החסרונות בבית"ר ירושלים, שם אצבע על הקישור האחורי והוסיף: "אנסה לשתף את ערן לוי כמה שיותר"

מאמנה החדש של בית"ר ירושלים, אלי כהן, התראיין היום ל"רדיו ירושלים" וסיפר על ימיו הראשונים בקבוצה ועל התכניות. "הייתי שנתיים וחצי בחוץ והחלטתי שאני רוצה לחזור לכדורגל", אמר כהן, "אני לא יכול לסרב לבית"ר ירושלים. כשמקבלים קריאה ממועדון כזה לא חושבים פעמיים, לפחות לא אני. מי שרוצה לאמן בקבוצות גדולות יודע שיש לחץ. אימנתי בכל הגדולות והלחץ בבית"ר הוא הכי גדול. זה לחץ לא אנושי, אבל אני מוכן אליו".

המאמן הוסיף: "הבעיה הקריטית היא בקישור האחורי. אין בעל בית שייקח את הכדור ויניע אותו ימינה, שמאלה ולעומק. פרננדז עדיין לא בכושר מלא אז אני שם אותו כפליימייקר בינתיים. יש הרבה בעיות כאשר הבלמים משחקים בצדדים כדי לחפות על המגינים ונקווה שלפחות נגד מכבי תל אביב נעמוד נכון ונעבור את המשחק. ברור לנו שניאבק עד הסוף וזה לא יהיה קל".

על ערן לוי אמר כהן: "אני אנסה לשתף אותו כמה שיותר. יש לו את הכישרון של הבעיטה, טכניקה ויכולת מסירה. אני אמצא לו את המקום בו אוכל להוציא ממנו את הבעיטות ומסירות העומק שיאיימו על השער כי יש לו את זה ואנחנו כמעט ולא מגיעים למצבים. למאמן חדש לוקח שלושה שבועות לפחות להכיר את כל השטח והבעיות וברור לי שאין לי את הזמן הזה. לפעמים ניצחון אחד עושה חודש או חודשיים של עבודה ואני מקווה שזה יבוא כמה שיותר מהר".

בית"ר ערכה היום את האימון באולם, כשכהן העדיף לעשות לשחקנים אימון קליל עם קצת משחקי ראגבי וכדורסל. המאמן אמר לשחקנים: "היום הורדנו הילוך, אך מחר נחזור ונעביר להילוך גבוה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. אתם חייבים לזכור שאנחנו מייצגים את בית"ר ירושלים, זה לא עוד מועדון ואף אחד כאן לא יכול להרשות לעצמו לתת למועדון הזה לרדת ליגה. מכבי תל אביב במשבר ואנחנו צריכים לנצל את זה אבל בטדי הלחץ יהיה של הקהל שלנו ואנחנו נצטרך להביא את כל מה שיש לנו, להשתפר, להיות יותר מרוכזים ויותר טקטיים וחכמים בכדי להיות קבוצה חזקה שיהיה קשה ליריבות לשחק נגדה".

כל הבעיות איתן אלי כהן יצטרך להתמודד

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully