וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר: "העונה הזו כישלון, המקום השלישי ריאלי"

16.2.2012 / 15:58

מגן מכבי חיפה מקווה לנצל את המומנטום מהניצחון על מכבי פתח תקוה למשחק מול בני יהודה בראשון, ומסביר: "ההגעה של צוצאליץ' השפיעה עלינו. בתקופה האחרונה אנחנו נראים טוב"

מעודדים מהניצחון 1:4 על מכבי פתח תקוה, שחקני מכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה ביום ראשון נגד בני יהודה. בקבוצה מקווים להמשיך ביכולת שאפיינה את הירוקים במשחק האחרון, כשניצחון שלהם עשוי להעלות את הקבוצה למקום החמישי בטבלה. היום (חמישי) התקיימה מסיבת העיתונאים השבועית, בה השתתף המגן אייל משומר.

כידוע, השבוע הוגרלה חיפה נגד הפועל כפר סבא, אותה פגשה בשנה שעברה. משומר, ששיחק בכפר סבא, התייחס למפגש הפיקנטי מבחינתו, ואמר: "אני תמיד שמח לחזור לקבוצה שבה גדלתי, אני שמח שזה מה שיצא בהגרלה. נבוא וניתן את המקסימום כדי אנחנו רוצים מאוד את הגביע. לא נשאר לנו הרבה העונה, ולכן הגביע מאוד חשוב לנו. כל הגרלה בגביע היא קשה".

המגן גם התייחס לעונה שעוברת על הירוקים, ואמר: "העונה הזו היא כישלון. מכבי חיפה זו קבוצה שרגילה לזכות באליפויות ובתארים, וזה לא קורה השנה. אנחנו רוצים להגיע למקום גבוה ככל שאפשר כדי להיות באירופה. המקום השלישי ריאלי, ואנחנו יכולים להגיע אליו. בתקופה האחרונה אנחנו נראים טוב יותר".

משומר התייחס גם לצירופו של אדין צוצאליץ', ואמר: "הוא מוסיף לנו ביטחון להגנה, אני נהנה לשחק איתו, הוא שחקן טכני שמבין כדורגל. כמובן שההגעה שלו השפיעה עלינו. השחקנים הבינו שבשביל להשיג תוצאות, צריך לעבוד קשה, ואני מקווה שנמשיך בשיפור הזה. לא זכורה לי עונה כזו, אבל זה קורה פעם בעשור".

על יכולתו באופן אישי, אמר המגן: "פתחתי את העונה הזו בסדר, אך הפציעה גרמה לי לסגת. לא ציפיתי לחזור כל כך מהר להרכב, אבל זה הראה לי שאלישע סומך עליי וזה נתן לי ביטחון. אני מעריך את אלישע שנותן לי קרדיט בהרכב". על המשחק מול הכתומים, הוסיף: "יהיה מאוד קשה מול בני יהודה, נרצה לעלות בטירוף ולעשות תוצאה טובה. המטרה היא לנצח ולהיראות הרבה יותר טוב. יש לנו עוד מטרות לעונה הקרובה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully