וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טלסניקוב: "תמיד גאווה ללבוש את הסמל של בית"ר"

15.2.2012 / 16:31

עוזר המאמן החדש ערך אימון בכורה בבית"ר ירושלים: "מאמין שנשאיר את הקבוצה". אזולאי נשאר בינתיים בצוות המקצועי

כפי שדרש אלי כהן, שחקן העבר של בית"ר ירושלים, ז’אן טלסניקוב, הצטרף היום (רביעי) לצוות המקצועי של הקבוצה. טלסניקוב זכה עם הקבוצה כשחקן בשתי אליפויות וגביע הטוטו, שיחק בשתי הקדנציות תחת אלי כהן, שימש בעונת 2008/9 כמאמן קבוצת הנוער של המועדון ובעונה החולפת ניהל את אקדמיית הנוער של קבוצת נעוריו מ.ס. אשדוד.

"בית"ר ירושלים הייתה ותישאר תמיד הבית שלי. אני מתרגש מאוד לשוב לבית"ר ירושלים וללבוש את החולצה עם הסמל של בית"ר, זו תמיד גאווה, גם בזמנים קשים כמו היום. יש לנו עבודה קשה לפנינו ואני מאמין שביחד נשיג את המטרה החשובה והיא להשאיר את הקבוצה בליגה". אמר טלסניקוב לאתר הרשמי של בית"ר, ולשחקנים הוסיף באימון: "אביא מעצמי את הנשמה, את הנתינה, הכח והאמונה להשאיר את המועדון הזה בליגה. אין מצב שאנחנו יורדים ליגה, זאת בית"ר ירושלים, נאכל את הדשא ונשתה אותו עד שנשאיר את הקבוצה בליגה".

אלי כהן ערך לקבוצה אימון שהתמקד בעיקר על הנעת כדור לאורך כל המגרש. כהן רואה בהנעת הכדור כאחד החסרונות הגדולים של הקבוצה ומעוניין לשפר זאת מיידית, ולכן החל לעבוד באופן אינטנסיבי כבר היום. בתום האימון אמרו השחקנים: "הנענו כדור בלי הפסקה כל האימון, זה לא פחות קשה מאימון כושר של שעה, זה לרוץ בלי הפסקה עד שלאנשים נגמר האוויר. זה רק לטובה ורק יעזור לנו".

ערן לוי לא ישחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בשל כרטיסים צהובים, שאת רובם צבר בהפועל חיפה. סטיבן כהן צפוי לחזור להרכב לאחר שנעדר נגד רמת השרון עקב כרטיסים צהובים.

עם אילו בעיות צריך אלי כהן להתמודד בבית"ר ירושלים?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully