וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בארנט מחפש קבוצה, אורטיז נשאר בבוסטון

15.2.2012 / 15:14

היאנקיז מנסים לסגור עסקה שתעביר את המגיש בן ה-35 לפיטסבורג. "ביג פאפי" ירוויח כ-14.5 מיליון בעונה הקרובה

האביב עוד מעט מגיע, מה שאומר שעונת הבייסבול ממשיכה להתקרב בצעדי ענק. אחרי פגרה סוערת, בה מצאו בין היתר אלברט פוחולס ופרינס פילדר בתים חדשים ושינו את מזאן הכוחות בליגה לחלוטין, ממשיכות הקבוצות לנסות ולסגור עיסקאות רגע לפני שיחלו משחקי ההכנה בעוד שבועיים.

שתיים מהקבוצות שתמיד בכותרות, ניו יורק יאנקיז ובוסטון רד סוקס, גם כן העבירו הילוך בימים האחרונים. היאנקיז עומלים על מציאת בית חדש למגיש שלהם אי. ג'יי. בארנט, שהגיע בקול תרועה רמה לפני כשלוש שנים ולא ממש מצא את מקומו בשורות הפסים. בארנט, שחתם בזמנו על חוזה לחמש שנים תמורת 82.5 מיליון דולר, מחזיק במאזן שלילי של 34 ניצחונות מול 35 הפסדים בעונה הסדירה עם היאנקיז וכעת, כשנותרו בחוזהו עוד 33 מיליון דולר, היאנקיז מנסים לשמור את הכסף ולהיפטר מהשחקן בן ה-35.

מי שהייתה נראית בדרך לזכות בו היא פיטסבורג, שפתחה את העונה שעברה בסערה, אבל סיימה כמעט כרגיל בחלק התחתון של הליגה. הפיראטס כבר היו קרובים לסגור את העסקה מול ניו יורק, אבל כניסתן של לוס אנג'לס איינג'לס ושל קליבלנד לתמונה גרמה ליאנקיז להקשיח את עמדותיהם. בארנט כבר הציב את האיינג'לס ברשימת הקבוצות אליהן הוא לא מוכן לעבור, אבל בניו יורק מרגישים שהם יוכלו לקבל עליו יותר ממה שפיטסבורג מציעה כרגע: "המצב של העסקה בינתיים הוא 50-50", אמר גורם בקבוצה, "עשרה מיליון דולר מפיטסבורג זה לא יספיקו להעברה, אלא אם נקבל פרוספקטים מהשורה הראשונה". אחד מאותם פרוספקטים הוא המגיש גריט קול, הראשון ברשימה של הפיראטס, אותו הם לא מוכנים לכלול בעסקת בארנט. "פיטסבורג עדיין המועמדת הבכירה לקבל את בארנט, אבל ככל שהם יעבירו אלינו שחקנים טובים יותר הם יצטרכו לשלם פחות ולהיפך", סיכם אותו גורם.

ובינתיים בבוסטון, ממשיכים בבנייה. הרד סוקס מנסים להשתקם מטראומת סיום העונה שעברה, שהביאה לעזיבתם של תיאו אפשטיין וטרי פנרקונה וכעת הם סופסוף הצליחו להגיע להסכם עם אחד מכוכביהם הגדולים דייויד אורטיז, שיישאר בעיר השעועית תמורת כ-14.5 מיליון דולר בעונה הבאה. אורטיז הפך לשחקן חופשי בסיום העונה הקודמת ולאחר מחשבות רבות ויתר על אפשרות העזיבה לפני כשבוע, כשהסכים ללכת עם הקבוצה לבוררות על גובה חוזהו. השחקן דרש 16.5 מיליון לשנה, הרד סוקס הציעו 12.65 מיליון ורגע לפני הבוררות הצדדים החליטו להיפגש באמצע.

"אני שמח שנמנעו מההליך הזה", אמר אורטיז, "אנשים רגילים לראות אותי במדי הרד סוקס וכשאתה כל כך מזוהה עם אירגון מסוים, הכי טוב זה להישאר, גם אם זה אומר להרוויח מיליון או שניים פחות". הג'נרל מנג'ר החדש בן צ'רינגטון הוסיף: "כשכולנו היינו יחד בחדר, זה היה הגיוני לכולם שפשוט נגיע לעמק השווה". גורם בבוסטון אמר שהקבוצה מעוניינת לצרף גם את המגיש רוי אוסוולט, אם הוא יהיה מעוניין להגיע.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully