וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו רוצים את פייטון בקבוצה, אם הוא רוצה לחזור"

15.2.2012 / 14:40

בעלי הקולטס ג'ים אירסיי הבהיר את עמדתו בנושא הקוורטרבק המחלים מפציעה: "הוא הרוויח את הזכות לקבוע את עתידו"

הסופרבול אומנם עבר חלף לו, אבל העיר אינדיאנפוליס ממשיכה לעמוד במרכז העניינים. אחרי שסיימו לארח את הריקוד הגדול במגרשם הביתי, התפנו באינדי לטפל בנושא הבוער באמת, שילווה אותם ואת הליגה כולה כנראה בחודש הקרוב – עתידו של פייטון מאנינג.

למי שפיספס את האירועים עד כה, נזכיר שהקולטס סיימו עם המאזן החלש בליגה בעונה החולפת, מה שמקנה להם את בחירת הדראפט הראשונה בסוף אפריל הקרוב. הבחירה הזו תנוצל ככל הנראה על מנת לקחת את אנדרו לאק, הקוורטרבק של סטנפורד, שנחשב לאחת התקוות הגדולות מזה שנים. מאנינג מצידו, יהיה זכאי בשמיני למרץ לבונוס של 28 מיליון דולר מהקולטס, מה שיממש את חוזהו לארבע שנים נוספות. כל זאת כמובן, במידה ואינדיאנפוליס לא תיפרד ממנו עד אז. נזכיר גם שמאנינג לא שיחק כל העונה החולפת עקב פציעה בצוואר ומצב החלמתו לא ברור, מה שהביא את שני הצדדים, מאנינג והקבוצה, ללכת בין הטיפות ולהחליט שלא להחליט עד כה.

כעת, בעלי אינדיאנפוליס ג'ים אירסיי החליט לחשוף את הקלפים שלו ראשון מול השחקן: "אנחנו רוצים שזו תהיה החלטה שלו", אמר אמש (שלישי) אירסיי בראיון, "אנחנו רוצים אותו בחזרה בקבוצה אם הוא רוצה לחזור. נוכל לעבוד על החוזה אם הוא רוצה בכך. זו תהיה ההחלטה של פייטון". במידה והקולטס לא ישלמו את הבונוס המדובר, מאנינג יהפוך לשחקן חופשי ושלל קבוצות הליגה יעמדו בתור וינסו לפתות את הקוורטרבק הנפלא להצטרף אליהן.

"צריך לראות עם עצב הצוואר שלו יאפשר לו לשחק ברמה גבוהה", הוסיף אירסיי, "אני רוצה שפייטון יבין מה היתרונות והחסרונות מבחינתו בחזרה למגרש. אנחנו רוצים להיות בטוחים שהוא יודע איך זה יכול להשפיע על הבריאות שלו בטווח הארוך". לא ברור אם אירסיי אכן מתכוון לכל הדברים שהוא אומר או שמא הוא החליט לפתוח איזושהי מלחמה פסיכולוגית עם מאנינג, שקיבל לאחרונה אישור מהרופאים לשוב למגרשים ואמר שהוא צובר כוחות לקראת הקאמבק.

יש לזכור שגם אם מאנינג יחזור, הרי שהוא ייאלץ להכיר צוות שונה לחלוטין לאחר שכמעט כל אנשי הקבוצה פוטרו על ידי אירסיי עם סיום העונה, כולל הנשיא ביל פוליאן, בנו הג'נרל מנג'ר כריס והמאמן ג'ים קולדוול. מאנינג כבר הביע את מורת רוחו מהצעד החד צדדי בו נקט אירסיי, מה שיצר מתיחות בין השניים. בינתיים כאמור, אירסיי מנסה להיות הצד הטוב בעניין והוא סיכם את דבריו ואמר: "פייטון הרוויח את הזכות לקבוע מה יהיה עתידו. אנחנו רוצים שהוא יוכל לסיים את הקריירה כאן, אם זה מה שהוא רוצה".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully