וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ תיעדר מאליפות אירופה

15.2.2012 / 8:43

אלופת העולם עברה לאחרונה ניתוח שלא קשור לפציעה בספורט, ועדיין מתאוששת. תנסה להחלים לקראת אליפות העולם במרץ

לי קורזיץ, אלופת העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד ואחת התקוות הגדולות של ישראל למדליה אולימפית, תחמיץ את אליפות אירופה שתצא לדרך ב-24 לפברואר באי הפורטוגלי מאדיירה. קורזיץ עברה לאחרונה ניתוח כדי לטפל בבעיה ממנה היא סובלת כבר הרבה זמן.

חשוב לציין כי לא מדובר בפציעה הקשורה לגלישה או לספורט. המטרה העיקרית של קורזיץ, שזכתה באליפות העולם בדצמבר האחרון, היא להיות מוכנה לאליפות העולם הבאה, שתצא לדרך כבר ב-20 למרץ בקדיז שבספרד, מאחר ומדובר בשנה אולימפית. אליפות אירופה לא מהווה תחרות שבה צוברים ניקוד למשחקים האולימפיים, בעוד שבאליפות העולם כן. קורזיץ אמנם צברה ניקוד גבוה בדצמבר, אבל מבחינה תאורטית היא עדיין לא הבטיחה את מקומה בלונדון 2012 וקיים עוד קרב בינה לבין מעיין דוידוביץ'.

יושב ראש איגוד השייט יהודה מעיין אמר היום: "קורזיץ כבר הספיקה להתאמן מאז הניתוח, היא עשתה את זה בשבוע האחרון באילת. היא עוד צריכה לנוח, אבל אני מעריך שהיא תוכל להיות מוכנה לאליפות העולם. בוא נגיד שאם היא הייתה צריכה לנסוע עכשיו לאולימפיאדה, היא הייתה נוסעת". אליפות העולם בקאדיז תהיה תחרות הניקוד השלישית מבין ארבע עבור הגולשים הישראלים, כשהתחרות האחרונה תהיה גביע העולם בהולנד במאי.

שחר צוברי יוצא השבוע לאליפות אירופה במאדיירה, שם יפגוש את יריבו המושבע נמרוד משיח, שיגיע לפורטוגל אחרי מחנה אימונים בברזיל.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • לי קורזיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully