וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר דוידזאדה: "השגנו נקודה יקרה"

13.2.2012 / 11:06

בב"ש היו שבעי רצון מה-1:1 בק"ש ולא מזלזלים באחרונה הפועל פ"ת לקראת שבת: "נתייחס כאילו אנחנו פוגשים קבוצת צמרת"

בהפועל באר שבע היו מרוצים מאוד מה-1:1 של הקבוצה אתמול (ראשון) בחוץ נגד מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה. בזכות הנקודה הזו, עלתה באר שבע מעל הקו האדום והמאמן גיא לוי אמר בסיום: "זה חלק מתהליך ההתבגרות שלנו. הדרך וגם זה שהיינו קרובים לניצחון רק מעודדים אותנו להמשך הדרך. עברנו איזשהו סוג של מחסום נגד קבוצה איכותית כמו קרית שמונה והתמודדנו איתה, כך שמעבר ללחימה והתמודדות עשינו עוד צעד קדימה"

המגן אופיר דוידזאדה אמר בסיום: "האמנו שאפשר לעשות את זה, למרות שקרית שמונה היא קבוצה טובה והייתה עדיפה במחצית הראשונה. במחצית השנייה לחצנו אותם, הצגנו משחק טוב ואני מקווה שגם בשבת נמשיך במומנטום. אני חושב שהגענו למצבים טובים כבר מתחילת המחצית השנייה ושקרית שמונה לא הצליחה להניע כדור כמו שהיא רגילה. התיקו הזה משקף את המשחק, השגנו נקודה יקרה".

למרות האווירה החיובית בסיום, בבאר שבע יודעים שמצבם בתחתית עדיין קשה ושנדרשות לה עוד נקודות רבות בדרך להישארות בליגה. ביום שבת הקבוצה תארח את הפועל פתח תקוה ובקבוצה לא יסתפקו בפחות מניצחון ואמרו: "אם הפועל פתח תקוה לא הייתה פותחת עם מינוס תשע היא בכלל לא הייתה בתחתית, זאת אחת הקבוצות השמחות בליגת העל והמיקום שלה משקר. אם לא נתייחס למשחק כאילו מגיעה קבוצת צמרת, נשלם על זה ביוקר".

דובב גבאי, שנעדר אתמול עקב מתיחה, צפוי להיות כשיר למשחק בשבוע הבא.

צפו ב-1:1 בין קרית שמונה להפועל באר שבע

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully