וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי פ"ת: עידן ורד חוזר להרכב

12.2.2012 / 14:00

שראנוב יחליף את דוידוביץ' הפצוע (ב', 20:00, ספורט 1). לוי לשחקנים: "חשוב לנצח שני משחקים כדי להיות בפלייאוף העליון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הלוזונים לא ניצחו בקרית אליעזר מאז ספטמבר 2007. עומר גולן כבש אז אתה השער היחיד במשחק.

* מאז מאי 2006 לא קרה שחיפה אירחה את מכבי פתח תקוה ושחקן הגנה או קישור כבש שער. בפעם האחרונה שזה קרה, אלון חרזי ועידן טל עשו את זה.

* במרץ 1997 הלוזונים ניצחו 1:3 בקריית אליעזר, אבל מאז הם לא רשמו ניצחון בן שני שערים ומעלה בחיפה.

* ארבעה מתוך חמשת התיקו האחרונים בין הקבוצות בחיפה הסתיימו ללא שערים.

* ניצחון החוץ האחרון של הלוזונים ברמת השרון הגיע אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון. חמישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים הם סיימו בתיקו.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

הפציעה של דניאל צסארץ רק מחזקת את דברי השחקנים, שאולי היה כדאי להביא שחקן בכושר טוב יותר ועם רזומה מרשים יותר עוד העונה. מצד שני, במועדון סבורים שההחלטה לא להמר על חלוץ שיעלה הון תועפות בינואר היא נכונה ומושכלת, ובעונה הבאה יגיע חלוץ בכיר יותר. הפציעה של חן עזריאל הביאה לכך ששניים מתוך שלושת החלוצים היחידים שנותרו, מוחמד גדיר ואלון תורג'מן, יפתחו בחוד. שובל גוזלן הצעיר יפתח על הספסל. ניר דוידוביץ' שלא התאמן באופן סדיר בסוף השבוע לא ישחק, ואסף מנדס יישב על הספסל ויראה את בויאן שראנוב בין הקורות. ויאם עמאשה עדיין לא חזר להתאמן עם הקבוצה, שם מקווים שיהיה כשיר למשחק הבא מול בני יהודה. על פי התרגול של אלישע לוי, עושה רושם שאייל משומר יפתח בעמדת המגן הימני, טאלב טואטחה בצד שמאל ואילו יניב קטן ועידן ורד תורגלו מאחורי גדיר ותורג'מן. המאמן אמר לשחקנים: "חשוב שננצח שני משחקים כדי שנהיה בתמונת הפלייאוף העליון".

מכבי פתח תקוה:

ארוחת הגיבוש הפכה למסורת אצל משה סיני, ואחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה ובגביע גם אתמול ערכה הקבוצה בילוי מהסוג הזה. המאמן גיבש את השחקנים לאחר האימון בו תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי חיפה, ועל פיו ייערכו שני שינויים בהרכב: ויקטור מרעי יחליף את עומר גולן המוצהב, שעזר לקבוצתו באמצע השבוע שעבר לעבור שלב בגביע המדינה ומרואבן קבהא יחליף את איגור מאליש. המאמן הקרין קלטות של המשחקים האחרונים של מכבי חיפה ושם דגש על הנעת הכדור של היריבה. איגור בסוף השבוע חולקו לשחקנים משכורות חודש דצמבר, באיחור גדול, והשבוע הם מצפים לקבל את משכורות חודש ינואר. "אם ננצח את מכבי חיפה, הצ'קים עם הבונוס ימתינו במשרדים לפני ה-15", אמרו שחקנים בקבוצה. היום אמר סיני לשחקנים: "אני רואה שמחת חיים בקבוצה ואני מקווה שזה יימשך אחרי המשחק בחיפה. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים, אי אפשר לזלזל במכבי חיפה. היא קבוצה טובה מאוד". הקבוצה תערוך מחר אימון בוקר ותצא למלון באזור חיפה. אסי משיח חזר להתאמן היום אך לא יהיה בסגל.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: עידן ורד

ההרחקה משני משחקים בפועל עצרה את ורד במומנטום טוב. היריקה על מוטי מלכה (או לעברו) הייתה לא רק טפשית אלא גם חסרת אחריות, לא במובן של מועדון, אלא ברמה האישית. שחקן כמו ורד צריך לדעת שכל טעות קטנה מביאה לעוד עצירה בקריירה, וכל אחת כזאת גם מקרבת את העונה לסיומה. אחרי שבית הדין סימן "וי" על ריצוי העונש, הגיע הזמן שורד יחזיר לעצמו את הקרדיט שאבד לו ויפרה גם את השחקנים שמסביבו. חיפה זקוקה לו במיוחד עכשיו, כשחלק מקבוצות הצמרת מגמגמות ויש לה הזדמנות להציל עונה שלמה.

מכבי פתח תקוה: שי מימון

כברת דרך ארוכה עבר מימון במכבי חיפה. זה התחיל בדיבורים על בלם העתיד, המשיך באפשרות שייכנס לנעליים של דקל קינן ועם חולצת הרכב בליגת האלופות ונגמר בקול ענות חלושה, עם חוסר אמון מצדו של המאמן אלישע לוי ועזיבה לקבוצה בינונית שרוצה העונה להתרחק ממאבי התחתית. ההגעה של מתן אוחיון יצרה בעיה מסויימת למימון, משום שהחזרה של תומר אלבז והאיום מצד ניצן דמארי עשויים בשלב מסויים לגרום לו לרדת לספסל. עד עכשיו מימון נלחם עד מקומו בהרכב ועושה רושם שסיני מאוד מכבד אותו. המפגש מול האקסית יעורר אצלו בוודאי התרגשות מסוימת ואולי גם רגשות עזים לנצח את המאמן שהראה לו את הדרך החוצה. ועוד בקרית אליעזר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן; אלון תורג'מן, מוחמד גדיר.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, מתן אוחיון, טל מעבי, אורי אוזן, מרואן קבהא, דני פרדה, מריו צארביץ', טל בן חיים, ויקטור מרעי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully