וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "השחקנים משותקים בגלל הקהל"

12.2.2012 / 8:26

גורם בבית"ר מאשים גם את הקהל במשבר: "באווירה כזו יהיה קשה להישאר בליגה". איוניר הוא המועמד המועדף לאמן

דממה שררה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אחרי ההפסד 2:0 לעירוני רמת השרון אתמול (שבת) באצטדיון וינטר. שחקנים בקבוצה נראו ונשמעו כמי ומתקשים לראות אור בקצה המנהרה ואחד מהם אמר: "אמרנו גם כשיובל (נעים – א.ס) הלך שהוא לא הבעיה. זה קודם כל אנחנו ורק אנחנו נוכל להרים את הקבוצה. כרגע אנחנו לא קרובים לעשות את זה. עכשיו יש לנו סדרת משחקים נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה וקרית שמונה ואנחנו לא רואים מאיפה נביא נקודות, במיוחד עם כל האווירה מסביב".

כששחקנים מדברים על האווירה מסביב, הם מדברים על העובדה שהחל מהרגע בו עלו אתמול לחימום, רבים מאוהדי הקבוצה התחילו לקלל ולגדף אותם ואת היו"ר איציק קורנפיין, ולא הפסיקו לאורך כל 90 הדקות וגם לאחר המשחק. גורם בקבוצה אמר: "אני לא מבין את הקהל. זאת הקבוצה שלהם והם היתרון היחיד שלנו על הקבוצות האחרות בתחתית. באווירה כזו יהיה קשה מאוד להישאר בליגה. השחקנים משותקים מהקהל ומפחדים לגעת בכדור".

מאמן הקבוצה חנן אזולאי נכנס בתום המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תרימו את הראש. היינו לא פחות טובים מרמת השרון ועמדנו כמו שצריך. שכל אחד יעשה חשבון נפש איך הוא יכול להיות יותר מחויב ולתת יותר כי אני מאמין שאתם אלו שישאירו את המועדון בליגה".

בסיום אמר אזולאי: "הבעיה שלנו הייתה בחלק ההתקפי. עליתי עם שני חלוצים, אך אף שחקן לא הצליח לעשות פעולה אישית שתאיים על השער ותטריד את ההגנה של רמת השרון. בלי יכולת אישית בהתקפה אף קבוצה לא יכולה לנצח". אגב, בית"ר השלימה אתמול 450 דקות ללא שער, כשהאחרון היה בניצחון על מ.ס אשדוד בטדי.

בנוגע לעמדת המאמן, נראה כי לאחר המשחק אתמול ירדה מהפרק האופציה שאזולאי יישאר עד סיום העונה. כרגע קיימות שתי אופציות מבחינת המועדון - אלי כהן ומוטי איוניר, כשהאחרון זוכה לעדיפות. היו"ר קורנפיין צפוי ליצור קשר עם השניים היום ולבדוק את האפשרות שיאמנו את הקבוצה עד לתום העונה, כאשר עד מחר הוא אמור לקבל החלטה סופית. קורנפיין לא יכול להציע לאף אחד מהשניים חוזה מעבר לעונה הנוכחית ונראה כי מי שיסכים לבוא עד לתום העונה יזכה במשרה הנחשקת. כהן רמז אתמול לאנשי בית"ר כי לא יגיע אם לא יקבל איזושהי הבטחה לעונה הבאה.

צפו בבית"ר ירושלים מפסידה לעירוני רמת השרון

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully