וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי כהן המועמד המוביל לאמן

11.2.2012 / 22:19

היה וחנן אזולאי לא יקבל את התפקיד עד תום העונה, יפנו במועדון לשריף. האוהדים ניפצו את שמשות האוטובוס של רמה"ש

בית"ר ירושלים ממשיכה להידרדר. ארבעה ימים לאחר ההדחה המביכה מגביע המדינה על ידי בני לוד ושבוע לאחר התבוסה 3:0 לבני סכנין וללא יובל נעים שעזב, ספגה הערב (שבת) בית"ר מכה נוספת כשהפסידה 2:0 לעירוני רמת השרון, במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. הקבוצה מהבירה עדיין במקום ה-12 עם 24 נקודות, שתיים בלבד מעל הקו האדום. עדיין לא ברור האם המאמן הזמני חנן אזולאי יקבל את המושכות ואת התפקיד לנסות ולהציל את הקבוצה מירידה. במקרה ובמועדון יוחלט למנות מאמן אחר המועמד המוביל של איציק קורנפיין ונציגי ארקדי גאידמק הוא מאמן עירוני קרית שמונה לשעבר, אלי כהן.

אוהדי הקבוצה המפסידה זעמו בסיום, התקשו לעכל את רצף התוצאות הרעות של המועדון והוציאו את הזעם שלהם על אוטובוס השחקנים של רמת השרון, כשרגמו אותו באבנים וניפצו מספר שמשות.

מאמן בית"ר ירושלים חנן אזולאי אמר בסיום: "עמדנו טוב, הנענו את הכדור, רק לא היתה פעולה אחת של שחקן עם כישרון או שחקן שיכול לפתוח את המשחק בשביל להבקיע. לא היה שום ביצוע, ועם שחקנים כל כך טובים, אני מצפה ליותר. העמדנו את הקבוצה ביומיים האלה וראינו את זה על המגרש, אבל צריך לעבוד על היכולת האישית. אני מקווה שבהמשך יהיה יותר טוב.

"אנחנו יודעים בדיוק איפה אנחנו עומדים, השחקנים עברו טלטלה של שבוע לא נעים ולא נוח. רציתי לתת שקט למערכת עם ניצחון היום, בגדול אני חושב שהמועדון הזה עשה צעד טוב כשבנה בתחילת שנה על שחקנים צעירים - הוא צריך להכין דור המשך. צריכים להכין את הקבוצה למספר שנים קדימה, ועם תחלופה של שמונה שחקנים כל שנה - אני לא אוהב לבנות ככה קבוצות. אני מאמין בשחקנים שכאן, הם מסוגלים ואסור להרים ידיים".

לשחקנים אמר אזולאי: "תרימו את הראש, אנחנו לא היינו פחות טובים מרמת השרון, שכל אחד יעשה חשבון נפש ויראה איך הוא נותן יותר מעצמו במשחקים הבאים. אני מאמין בכם שתאספו את עצמכם, אתם אלה שתשאירו את בית"ר בליגה".

מאמן עירוני רמת השרון שייע פייגנבוים אמר בסיום: "זה היה אקסטזה. בית"ר ירושלים עם כל הרעש, היא קבוצה מצוינת וראינו את זה גם היום. היה לנו קשה עם בית"ר, אבל השער השני זה שער שלא רואים הרבה זמן. שיחקנו נכון עם סבלנות, ואחרי השער הראשון שיחקנו עם הרבה יותר אחריות, ובסופו של דבר קטפנו את שלוש הנקודות היקרות.

"התלהבתי כמו שחקן וזה שייע. אין מה לעשות. אני שמח מאוד על הניצחון, מגיע לבחורים שהשקיעו הרבה עבודה במשך 90 דקות. מאז שהגעתי אנחנו לא מדברים על תחתית או צמרת. אנחנו רוצים ביטחון, והנקודות האלה ייתנו לנו יותר ביטחון לשחק משוחרר יותר. עוד לא הסתיימה הליגה, ואנחנו צריכים להמשיך להיות עם אצבע על הדופק. רק בשביל השער של בראל היה שווה להגיע".

קשר רמת השרון אלן מסודי הוסיף: "בית"ר שיחקה טוב, הניעה טוב את הכדור ושיחקה רגוע. זה הכדורגל. אני לא יודע אם עוד נשארנו בליגה. הנקודות האלה יוסיפו לנו יותר ביטחון. זה ניצחון חשוב. אני לא חושב שבית"ר תרד ליגה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully