וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - בית"ר ירושלים: בן שושן חוזר להרכב

10.2.2012 / 18:17

חנן אזולאי יעמוד על הקווים אצל הירושלמים הלחוצים, ששוב יחסרו את מויאל (ש', 20:15, ספ'2). איזו הפתעה מכין שייע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* רמת השרון לא הבקיעה בשלושת משחקי הליגה האחרונים. בית"ר ירושלים לא הבקיעה בשלושת משחקיה האחרונים, כולל הארכה במשחק הגביע נגד בני לוד.

* רמת השרון ניצחה משחק אחד בלבד בסיבוב השני, נגד מכבי תל אביב בבלומפילד.

* שוער המשנה של בית"ר אוהד סיידוף, השתייך בעבר במשך שנתיים לרמת השרון.

* בית"ר מגיעה למשחק לאחר שני הפסדי ליגה רצופים ועוד הפסד מביך בגביע לבני לוד.

* המשחק הקודם בין שתי הקבוצות היה משחק הליגה האחרון בו פתח תומר בן יוסף בהרכב. מחר הוא חוזר להרכב לאחר סיבוב שלם.

* בצורת מחר נגד רמת השרון ועמית בן שושן יסגור למעשה סיבוב שלם ללא שער.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון שאבו הרבה מאוד עידוד מהניצחון במשחק הגביע נגד הפועל עכו (1:3), במיוחד לנוכח התקופה הלא טובה של הקבוצה והעובדה שהיא לא מצליחה לייצר ניצחונות ולבסס עצמה בפלייאוף העליון. ברמת השרון יודעים שהפסד מחר לבית"ר עשוי להיות תחילת הנפילה שלהם לפלייאוף התחתון ולמאבקי התחתית, והמאמן שייע פייגנבוים אמר לשחקנים: "מומנטום שלילי יכול להרוג קבוצה ואני מצפה ממכם שתבינו כמה חשוב לנצח את המשחק מחר ולברוח מהתחתית".

בנוגע להרכב הקבוצה, מספר שחקנים סובלים ממתיחות בעקבות משחק הגביע ורק מחר לפני המשחק יחליט פייגנבוים, בהתייעצות עם מנחם קורצקי והשחקנים, על ההרכב שיפתח. פייגנבוים וקורצקי לא תרגלו הרכב והזמינו את כל 25 השחקנים למשחק, כשרק לפניו יחליטו על ה-18 שיפתחו.

בית"ר ירושלים:

מה לא עבר על בית"ר ירושלים בשבוע האחרון? הפסד לבני סכנין בשבת בטדי (3:0), הפסד לבני לוד בגביע במהלך השבוע, מתקפה של אבו סובחי, סיום עבודתו של יובל נעים, איציק קורנפיין שוטף את השחקנים, האוהדים שוטפים את השחקנים ובינתיים לא ממנים בקבוצה מאמן, כאשר חנן אזולאי וסרגיי טרטיאק יעמדו מחר על הקווים נגד רמת השרון.

לא נעים היה לשחקנים היום באימון. האוהדים צעקו להם: "בגדתם בנו", "תורידו את החולצות" ו"אתם הבאים בתור" לאורך כל האימון. בסיום האימון שוחחו האוהדים עם השחקנים בראשות קובי מויאל ודן איינבינדר שניסו להביא לרגיעה. חנן אזולאי אמר לאוהדים: "אנחנו חייבים אתכם כדי לנצח מחר את המשחק".

בנוגע להרכב קובי מויאל שקיבל אתמול זריקה בניסיון להכשירו למשחק, נטש את האימון ואינו כשיר לשבת. ברק משה צפוי להחליפו בקישור. שי חדד צפוי לחזור לעמדת המגן הימני וכמו כן בהתקפה עמית בן שושן צפוי לפתוח לצידו של לאונרדו פאסוס כשערן לוי מאחוריהם. סטיבן כהן ייעדר מהמשחק עקב כרטיסים צהובים. אזולאי אמר לשחקנים באסיפה: "זה לא משנה מי משחק, במצב שלנו זה קודם כל מחויבות והשקעה על המגרש, ואני סומך עליכם שבמצב הקשה של המועדון אתם תוציאו אותו קדימה".

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: אוגניין דמיאנוביץ'

חלוצי המטרה של היריבות הם בדרך כלל אלה שמכריעים את בית"ר ירושלים ומפרקים את ההגנה שלה. בסיבוב הקודם אפילו אורן ניסים עשה זאת מול בית"ר, דמיאנוביץ' והסרבי יצטרך מחר להתחיל ולפרוע שטרות כי עד עכשיו הוא מאכזב.

בית"ר ירושלים: לאונרדו פאסוס

הרבה ביקורות ספג החלוץ הברזילאי בעקבות התנהלותו על המגרש בשני המשחקים האחרונים. יחד עם זאת, פאסוס הוא למעשה המוציא לפועל הכמעט בלעדי של הקבוצה והתלות של בית"ר בו גדולה מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ' (גל ניר), גיא ליפקה, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, עשהאל בן שבת, יוסי אופיר, ברוך דגו, תומר סוויסה, אוגניין דמיאנוביץ' (אלן מסודי).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, דן איינבינדר, דריו פרננדס, ברק משה, ערן לוי, עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully