וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יוריצה בוליאט צפוי לעזוב בתום העונה

10.2.2012 / 0:45

במועדון ינסו למכור את הבלם לפני תום העונה, פיליאבסקי יחזור. לוי מתלבט בין צוצאליץ', רוזנבאום וגולסה בקישור האחורי

יוריצה בוליאט צפוי לעזוב את מכבי חיפה בתום העונה. מתוך שיחות פנימיות שקיימו בכירי המועדון בימים האחרונים ומתוך שיחות של בכירים עם סוכני שחקנים ישראלים, עולה כי המועדון ינסה למכור את הבלם הקרואטי עוד לפני שהעונה תסתיים. במועדון ישנה אכזבה מהעסקה. סכום הרכישה הכולל את תנאי השכר שלו לארבע שנים נאמד בכתשעה מיליון שקל, לא כולל מענקים. בוליאט נרכש במיליון יורו מהיידוק ספליט וייתכן שחיפה תנסה למכור אותו במחיר מופחת כדי להחזיר לעצמה חלק מההשקעה. "בוליאט שחקן טוב, אבל לא התאקלם כאן", אמר לאחרונה גורם במערכת, שהעריך שרק שינוי קיצוני ביכולתו ישנה את ההערכות לגביו.

אנדריי פיליאבסקי, המושאל לבית"ר ירושלים, יגיע לתחילת האימונים וההערכה היא שיישאר, בכפוף להחלטת המאמן הבא כמובן. בחיפה מאוד מרוצים מאדין צוצאליץ', שגם הוא יישאר בקבוצה. שחקן נוסף שצפוי להגיע בקיץ הוא חן עזרא, שחיפה תציע לו חוזה לארבע שנים.

הקבוצה תחזור להתאמן הבוקר (שישי) לקראת המשחק הביתי מול מכבי פתח תקוה ביום שני. עידן ורד יחזור לסגל לאחר ריצוי הרחקה של שני משחקים בפועל בעקבות פרשת היריקה על מוטי מלכה והוא ייאבק על מקומו בהרכב. גם אוראל דגני יחזור לסגל, אבל החזרה של אייל משומר להרכב יוצרת דילמה קשה לאלישע לוי שייתכן מאוד שיעדיף להמשיך עם המגן הוותיק בהרכב. הדילמה של לוי אמורה להיות בנוגע לקישור האחורי, שיחסר את גוסטבו בוקולי. אדין צוצאליץ' או ערן רוזנבאום עשויים למלא את מקומו. אם הבוסני יעלה לקישור, סארי פלאח יפתח בהרכב. אפשרות אחרת: אייל גולסה יחזור לעמדה אותה הוא מכיר היטב ו-ורד יפתח באגף. יניב קטן וניר דוידוביץ' צפויים לפתוח. האחרון צפוי לרשום בחודש הבא את ההופעה ה-400 במדי הקבוצה, להפוך לסגן מלך ההופעות של המועדון בכל הזמנים ולעבור את אריק בנאדו, המחזיק ב-399 הופעות במדי הירוקים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully