וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי ברתומיאו: "רוצים להפוך את היורוליג לליגה אירופית"

9.2.2012 / 19:53

מזכ"ל היורוליג הסביר את שינוי שיטת המשחקים הצפויה מהשנה הבאה, במסע"ת שערך ביד אליהו: "לא נבטל את הפיינל פור"

כשעה קלה לפני המשחק של מכבי תל אביב מול קאנטו, במסגרת המחזור הרביעי בשלב הטופ 16 של היורוליג, ערך מזכ"ל המפעל ג'ורדי ברתומיאו מסיבת עיתונאים. הספרדי התייחס לשאלות רבות בנושאי מכבי תל אביב ובכלל.

תחילה החמיא המזכ"ל לאירוח ואמר: "אין סיבה מיוחדת לכך שהגעתי לכאן. אני שמח שהייתה לי ההזדמנות ליהנות מהאירוח המצוין כאן בישראל ובמשחקים של מכבי. אני אוהב את האווירה הנהדרת שהיכל יד אליהו מייצר. אנחנו באמצע העונה ואני חושב שכולנו נהנים ורואים קבוצות קטנות יותר שנלחמות ומגיעות לטופ האירופי כמו קאנטו".

על שינוי שיטת המשחקים בשנה הבאה אמר ברתומיאו: "אנחנו תמיד מסתכלים על העתיד וחושבים מה אפשר לעשות. עומד בפנינו אתגר משמעותי, לאחר שהחלטנו לשנות את לוח המשחקים מהשנה הבאה כדי להציע יותר משחקים איכותיים בהם הקבוצות הטובות ייפגשו אחת מול השנייה. הזזנו את המשחקים לימי שישי, אנחנו נרגשים לראות איך זה יתפתח, אבל הרעיון הוא להפוך את היורוליג לליגה אירופית. מכבי תל אביב זה אחד המועדונים הגדולים ביורוליג. חשוב לנו לבנות ליגה אירופית ומכבי היא חלק חשוב מזה. מבחינתנו חשוב שמכבי הבינה את הפילוסופיה שלנו ותמשיך לעבוד איתנו".

ברתומיאו התייחס לריבוי שחקני ה-NBA שהיה בתחילת השנה באירופה: "חשבתי בתחילת השנה שיש לקבוצות האירופיות מספיק שחקנים מוכשרים בסגלים שלהן. כך שתמיד האמנתי שאנחנו לא זקוקים לשחקנים שמגיעים מארצות הברית. הספרדי הכחיש שיש כוונה לשנות את שיטת הפיינל פור: "אנחנו לא חושבים לבטל את הפיינל פור ולהחזיר את הפלייאוף. הפיינל פור עובד בצורה מצוינת, ואין שום מחשבה לשנות את זה.

על ריבוי המפעלים של מכבי תל אביב אמר ברתומיאו: "לא הייתה לנו בעיה שמכבי תשחק בשלוש מסגרות שונות, אלא רק מהחזרה של משחקים כמה פעמים כמו שקורה ברוסיה, כשצסק"א וקאזאן נפגשות גם בליגה הרוסית, גם ב-VTB וגם ביורוליג".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully