וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: רמת השרון ניצחה את הפועל עכו 1:3

וואלה! ספורט

8.2.2012 / 21:32

ניצחון גדול לפייגנבוים וקורצקי: אפרים אספא (20) ותומר סוויסה המצוין הבקיעו (36, 77), סלליך רק צימק לעכואים (82)

העונה הטובה של עירוני רמת השרון נמשכת. לאחר שניצלה את המחצית הראשונה של ליגת העל כדי לברוח מהתחתית המאיימת, העפילה הערב (רביעי) הקבוצה של מנחם קורצקי ושייע פייגנבוים לשלב שמינית הגמר של גביע המדינה לאחר שהביסה בוינטר את הפועל עכו 1:3. העולה החדשה היתה הרבה יותר טובה מיריבתה הערב, צלחה את סיבוב ח' בצדק, והציגה לראווה את אפרים אספא הצעיר, שהגיע לרמת השרון מגבעת אולגה לפני כשבועיים, קיבל הערב את חולצת ההרכב והחזיר עם ריבית, כשכבש את השער הראשון. משחק מצוין היה גם לתומר סוויסה, שהראה מדוע הפועל תל אביב כל כך רוצה אותו.

ההצגה של אספא החלה בדקה ה-20, כשהקשר הצעיר הגיע ראשון להגבהה של סביטי ליפנייה אל תוך הרחבה, ניצל יציאה נוראית של דודו גורש ונגח מעל השוער המנוסה פנימה כדי לקבוע 0:1. המומנטום של המארחת נמשך, ומתפרצת בדקה ה-36 אפשרה לה להכפיל את התוצאה: אלן מסודי פרץ מצוין והשאיר את תומר סוויסה מול שער ריק, והחלוץ המבוקש לא כשל במשימה, קבע 0:2 וזו היתה גם תוצאת המחצית. הקבוצה של אלי כהן נראתה אובדת עצות, ובדקה ה-77 היא סגרה עניין. זה קרה עם עוד מתפרצת יעילה, הפעם אוגניין דמיאנוביץ' המחליף הוא זה שהכניס כדור לסוויסה, וזה לא התקשה להכניע בפעם השניה במשחק את דודו גורש. סינטאיהו סלליך רק הצליח לצמק בדקה ה-82, אלא שזה ממש לא הספיק.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, גל בראל, גיא ליפקה, סביטי ליפנייה (יניב לביא, 46), אבי סופר, בן מלכה, ברוך דגו, תומר סוויסה (שאדי שעבאן, 78), אלן מסודי, אפרים אספא (אוגניין דמיאנוביץ', 68).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, אדי גוטליב (רוביל סרסור, 73), דימקאו פידליס, עאבד מורג'אן (ניקולס פלצ'וק, 46), משה מישאלוב, יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ', סינטאיהו סלליך, ניקולה טרויץ' (אלירן דנין, 46), סטפן שצ'פוביץ'.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully