וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים חוששים ממהומות במשחק נגד בני לוד

8.2.2012 / 15:26

פנו להתאחדות כדי לשקול את דחיית המשחק שמתוכנן לשישי מחשש שאוהדי בית"ר ירושלים יגיעו להתעמת עם אבו סובחי

ביום שישי הקרוב צפוי קרב צמרת חשוב בטדי במסגרת הליגה הלאומית בו תארח הפועל ירושלים את הפועל בני לוד. שתי הסינדרלות של מחזור הגביע אתמול (שלישי) נאבקות על כרטיס העלייה לליגת העל, אך עוד לפני כן בהפועל ירושלים חוששים כי בעקבות דבריו של בעלי לוד אבו סובחי על בית"ר ירושלים ועל אוהדיה, אלו צפויים להגיע לטדי ביום שישי וליצור עימות עימו, מה שלא נותן שקט לראשי המועדון שפנו להתאחדות לכדורגל במטרה לשקול לדחות את המשחק.

יושב ראש הקבוצה גיל רז אמר: "אנחנו חושבים בכובד ראש על נושא האבטחה ולא בגלל אוהדי בית"ר ובטח ובטח בני לוד. אנחנו חוששים שהמשחק יהפוך למאבק בין צד שלישי שלא קשור אלינו, אבל ברמה של האחריות היא של הפועל ירושלים ולכן אני עומד מתריע בפני ההתאחדות לכדורגל כדי שהם יחליטו יחד איתנו. נתייעץ כולנו יחד ונראה מה צריך לעשות כי אני לא רוצה שאחר כך בדיעבד יאמרו שהכתובת הייתה על הקיר, למה לא התרעתם. אי אפשר להיות ראש קטן ולהתעלם ממה שקרה בין בית"ר ובני לוד. אני לא רוצה שיאמרו שלא שלטנו ברמת האבטחה ומצד שני במשטרה רומזים שהם מתכוונים לדרוש עוד סדרנים אז למה אנחנו צריכים לצאת עם עלויות נוספות?".

יחד עם זאת, ההערכה היא כי בסופו של דבר בהתאחדות לא ידחו את המשחק ויגיעו להבנות עם כוחות המשטרה והאבטחה בכדי שהמשחק יתקיים כסדרו. ייתכן אף כי תישקל האפשרות לבקש מאבו סובחי לא להגיע למשחק בכדי למנוע כל מהומה אפשרית.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully