וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 46: הג'איינטס יצאו למסע אליפות בניו יורק

הענקים חזרו עם גביע לומברדי וטיילו באוטובוס פתוח ברחובות ניו יורק, שם חיכו להם כמיליון אוהדים. קופלין: "הכל אפשרי"

שחקני ומאמני ניו יורק ג'איינטס חזרו אמש (שלישי) לתפוח הגדול בתור אלופי ה-NFL בפעם השנייה בתוך ארבע שנים ובהתאם למעמד, הם זכו לכבוד של מלכים מתושבי העיר. קצת פחות מיומיים אחרי הניצחון הדרמטי 17:21 על ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 46, יצאו הג'איינטס לסיבוב האליפות על אוטובוס פתוח ברחובות העיר, שם חיכו להם לא פחות ממיליון אוהדים, שנהנו מכ-40 טון קונפטי בכחול ולבן, צבעי הקבוצה, שהופרחו לאוויר וזכו לראות את גביע לומברדי. המצעד הסתיים עם טקס באצטדיון מטלייף, ביתם של הענקים וכל אנשי הקבוצה זכו לקבל את מפתחות העיר ניו יורק.

על האוטובוס שטייל ברחובות העיר היה גם ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג והמושל אנדרו קומו. האוהדים השליכו לשחקנים שלל כדורי פוטבול וזכו לקבל אותם בחזרה חתומים. הרץ המחליף אנדרה בראון, שלא זכה להזדמנויות העונה על כר הדשא, בלט דווקא על במת המנצחים אליה עלתה הקבוצה, לקח את המיקרופון והחל לשיר: "יש לי טבעת". ג'סטין טאק הצטרף אליו וקינח ב: "נחש מה? לי יש שתיים".

בלומברג ולצידו שחקן העבר של הקבוצה מייקל סטרהאן, הציגו את השחקנים בזה אחר זה, כשאיליי מאנינג זוכה לקריאות "MVP", ויקטור קרוז רוקד סלסה וטום קופלין נהנה ממחיאות הכפיים הרמות ביותר. "הכל אפשרי אם מאמינים", אמר המאמן הותיק, "תמיד ידענו שנוכל לעשות את זה". מאנינג הוסיף: "לגמור משחקים, לגמור את הרבע הרביעי ולגמור את העונה חזק. זה היה המוטו שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully