וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי פתח תקוה גברה 0:2 על בני סכנין

מערכת וואלה! ספורט

7.2.2012 / 21:31

המלאבסים עם ניצחון שלישי רצוף והם בשמינית הגמר. האוהדים מחו על שם האצטדיון, גולן בנגיחה (50) וצארביץ' (55) כבשו

במכבי פתח תקוה ובבני סכנין בוודאי לא שמחו לשמוע על הגרלת הגביע שהועידה להן מפגש ישיר כבר בסיבוב הראשון, סיבוב ח'. מי שכנראה יותר חששה מהמפגש הזה היא דווקא פתח תקוה, שמבלה העונה בחלק התחתון של הטבלה, אבל המלאבסים הגיעו הערב (שלישי) לאצטדיון המושבה, המשיכו את הקו החיובי מאז הגעתו של משה סיני לקבוצה וניצחו בפעם השלישית ברציפות, 0:2 משערים של עומר גולן (50) ומריו צארביץ' (55), כדי להעפיל לשמינית הגמר.

חאלד חלאיילה בני סכנין מול דני פרדה מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ליגת העל איבדה נציגה אחת בגביע. חלאיילה מפסיד לפרדה/קובי אליהו

אוהדי מכבי פתח תקוה מימשו את הבטחתם בפתיחה ומחו נגד רצונם של אוהדי היריבה העירונית הפועל לקרוא לאצטדיון על שמו של נחום סטלמך. כשהם סיימו, הקבוצה שלהם התפנתה להמשיך את היכולת הטובה שלה מהשבועות האחרונים והוכיחה שחילופי המאמנים היו הכרחיים ומוצלחים מאוד.

המחצית הראשונה הייתה פחות טובה והמצב הכי קרוב הגיע דווקא מהצד האורח, כשחאמד גנאים שיחרר פצצה מ-30 מטרים, שמצאה רק את המשקוף. אחרי ההפסקה, פתח תקוה כבר שטפה את המגרש וכבשה תוך חמש דקות. עומר גולן, שחזר לחוד אחרי שני משחקים כבלם, נגח את הראשון פנימה (50), צארביץ' שלח את השני פנימה בכדור חופשי (55). בסיום, פתח תקוה ממשיכה לחגוג והיא תגיע לקרית אליעזר ביום שני למשחק מול מכבי חיפה כשהיא מלאה בביטחון. סכנין תנסה להתאושש במשחק בית מול הפועל עכו.

מהלך המשחק

דקה 9: הזדמנות טובה למארחת. אוחיון הגיע ראשון לכדור קרן, אבל נגח לידיים של קנדיל.

דקה 11: גנאים ירה טיל מ-30 מטרים ומצא רק את המשקוף.

דקה 22: אוחיון טעה וניסה להחזיר לשטראובר, קדוסי חטף ומחמישה מטרים לא הצליח להכניע את השוער בשני ניסיונות. החמצה ענקית לסכנין.

דקה 32: בן חיים פרץ בשמאל ומסר לפרדה, ששלח את הכדור מעל לשער.

דקה 35: כדור שנהדף מהגנת פתח תקוה הגיע לחלאיילה, שמחוץ לרחבה סובב לפינה, אבל שטראובר הציל.

דקה 49: צארביץ' קיבל הזדמנות טובה, אולם מעשרה מטרים בעט חלש והחוצה.

דקה 50: גול! עומר גולן, ששב מעמדת הבלם לחוד, הגיע ראשון להגבהה של בן חיים מאגף שמאל ושלח נגיחה לרשת העליונה. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 55: גול! הפעם צארביץ' לא החמיץ. הקשר לקח כדור חופשי מ-18 מטר ומצא את החיבורים של קנדיל. 0:2 לפתח תקוה והיא בדרך לשמינית הגמר.

דקה 66: בן חיים פרץ לרחבה והיה חייב למסור, הוא בחר לבעוט והכדור הלך לידיים של קנדיל.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, מתן אוחיון, טל מעבי, אורי אוזן, איגור מאליש, דני פרדה (סבסטיאן סנסוני, 85), מריו צארביץ' (מרואן קבהא, 74), טל בן חיים, עומר גולן (נס זמיר, 65).

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה (אריק גאוו, 57), עלא אבו סאלח, אורי שטרית (באסם גנאים, 89), עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, אוהד קדוסי (רן רול,74), קוסטדין אזורוב.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
כמה זמן הם לא חגגו ככה. שחקני פתח תקוה בסיום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully