וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה גברה על סקציה נס ציונה והעפילה לשמינית הגמר

מערכת וואלה! ספורט

7.2.2012 / 21:01

ניר נחום הבקיע ראשון (10), אקס נתניה מעוז סמיה השווה (33) לנס ציונה, אבל אחמד סבע כבש בהארכה בדרך ל-1:2 לנתניה

כל הפנטזיות למצוא סינדרלה דווקא במגרש בנס ציונה עלו בתוהו: מכבי נתניה אמנם נמתחה מול סקציה נס ציונה, אבל הקבוצה של ראובן עטר הייתה בשלה יותר בשלושים הדקות של ההארכה, ניצחה 1:2 והעפילה לשמינית הגמר. הקבוצה של עטר ביקרה בשנתיים האחרונות בחצי הגמר, ולמרות העונה הבינונית שהם עוברים, יש להם סיכוי לא רע לשחזר את ההישג המצוין.

הקבוצה מהלאומית, שלא הצליחה להתייצב העונה וממוקמת במקום העשירי בליגה הלאומית, דווקא שיחקה עם ביטחון, אבל דווקא ניר נחום היה זה שכבש שער ראשון במשחק כבר אחרי עשר דקות של משחק. מי שסיפק את השוויון היה אקס מכבי נתניה מעוז סמיה, שאיזן בדקה ה-33. הדקות נקפו, נתניה התקשתה להכריע את ההתמודדות, אבל שבע דקות בתוך ההארכה נגיעת יד שמנעה שער לנתניה על ידי עידן סרור שלחה את אחמד סבע להכריע את המשחק מהנקודה הלבנה ולקבוע 1:2 גדול.

מהלך המשחק

בדקה העשירית ניר נחום התנהל עם הכדור בדרכו אל השער והחליט להפתיע את השוער שלומי בן חמו. הוא הקשית את הכדור שפגע בשחקן הגנה וסיים עם כדור ברשת. 0:1 למכבי נתניה. בדקה ה-33 כדור קרן של מור שקד הגיע לראש של מעוז סמיה, שהמשיך והשווה ל-1:1. שבע דקות בתוך ההארכה, עידן סרור קיבל כרטיס אדום ישיר לאחר שעצר בידו כדור מקו השער, והשופט הצביע כמובן על הנקודה הלבנה. אחמד סבע לקח את הבעיטה, ודייק עם כדור לפינה השמאלית של בן חמו. 1:2 למכבי נתניה.

סקציה נס ציונה: שלומי בן חמו, בן ביטון, דור אלקבץ, מעוז סמיה, מור שקד (עידן סרור 81), חיים פונטרמולי, עמית אזולאי, טמיר ארנון, עומר פרץ (אבשלום ביטון 46), פרנק מישל אונגואנה, ג'ורג' אקירמי (יחיאל צגאי 60).

מכבי נתניה: אמיר אדרי; טובארנו פינאס, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש: קובי דג'אני, מתן בלסטרה (מוחמד כליבאת 36), ניר נחום, חן עזרא (בן בנימין 114), פיראס מוגרבי (סרגיי אלכסייב 76), אחמד סבע.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

כל הדיווחים מגביע המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully