וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל עכו: אלי כהן יאפשר למחליפים לשחק

מהראן אבו רייא לא יכול לשחק מול העולה החדשה (ד', 19:35, 5+ לייב). ברמת השרון מתלבטים לגבי דמיאנוביץ' וליפנייה

בעירוני ניר רמת השרון מדברים בצניעות לפני משחק הגביע מול הפועל עכו (רביעי, 19:35, שידור ישיר ב-5+ לייב), אך מתחת לפני השטח מפנטזים במועדון על פגישה עם הנשיא שמעון פרס בתום העונה. "עשינו השנה דברים שלא האמינו כשכולם היו בטוחים שיש יורדת אחת סגורה וזאת רמת השרון", אמרו במועדון. "הוכחנו נגד כל הקבוצות, הקטנות והגדולות שאנחנו עדיפים במרבית המשחקים אז למה שלא נאמין? למרות שעם כל האמונה זה לא נותן לנו כלום וכבר היום אנחנו יכולים להפסיד והכל ייגמר, אנחנו חייבים להתרכז ולתת יותר מעצמנו אם אנחנו רוצים באמת להגשים את זה".

בנוגע להרכב, המאמנים מנחם קורצקי ושייע פייגנבוים צפויים לשמור על מסגרת ההרכב שפתח בשבת האחרונה נגד בני יהודה, כאשר לפני המשחק יוחלט לגבי שילובם של אוגניין דמיאנוביץ' וסביטי ליפנייה בהרכב שסובלים ממתיחות כשקיימת אפשרות שהם יפתחו על הספסל. השוער רועי לייבוביץ' ימשיך בשער במקומו של גל ניר, שרק השבוע חזר לאימונים לאחר הפציעה. נאור פסר ייעדר בשל הרחקה.

הרכב משוער, עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', גיא ליפקה, סביטי ליפנייה (אבי סופר), יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, יוסי אופיר, בן מלכה (גל בראל), ברוך דגו, תומר סוויסה, אוגניין דמיאנוביץ' (אלן מסודי).

אלי כהן: "אנסה לשלב שחקנים נוספים"

אחרי שבשנה שעברה הודחה כבר בסיבוב ח' באופן מפתיע נגד מכבי עירוני ג'ת, הפועל עכו תנסה לטפס לעבר שמינית הגמר, ועל אף ההגרלה שזימנה לקבוצה מפגש עם עירוני רמת השרון, בקבוצה יעדיפו לתת צ'אנס לשחקנים שלא פותחים בדרך כלל בהרכב. אלי כהן לא תירגל הרכב באימון המסכם לקראת המשחק, אבל השחקנים בעטו פנדלים למקרה שהמשחק בווינטר לא יוכרע. מי שייעדר מהמשחק הוא שגיב כהן, שהורחק בשבת נגד הפועל ראשון לציון, ורועי לוי, שהחמיץ את המשחקים האחרונים בגלל פציעה, ישוב לעמדת המגן הימני.

מי שעוד אמור לשוב להרכב הוא משה מישאלוב, שאף הוא היה פצוע בשבועות האחרונים, כשהוא אמור לאפשר מנוחה לעבד מורג'אן. מהראן אבו רייא, שאמור היה לפתוח בהרכב, גילה שההעברה שלו לעכו עדיין לא בוצעה, ובקבוצה מנסים לפתור את הבעיה הזו. כזכור, אבו רייא חתם בקבוצה לשנתיים וחצי, אך ברישומי ההתאחדות הוא עדיין מופיע כשחקן בני סכנין.

"זה משחק גביע חשוב", אמר אלי כהן לשחקניו. "אתם צריכים לעלות ולנצח כי זה יעזור לנו להמשך. אני יודע מה זה חווית גביע, זה כיף". כהן הזהיר את שחקניו בעיקר מפני תומר סוויסה. המאמן, שהספיק לזכות בגביע המדינה עם הפועל רמת גן, סיפר: "אנחנו פוגשים קבוצה קשה, ואני אנסה לשלב שחקנים נוספים שלא זוכים בדרך כלל להזדמנות. כל המטרות שלנו כרגע חשובות, גם הבטחת המקום בפלייאוף העליון וגם ניסיון להתקדם בגביע. נעשה הכל כדי לנצח ולעבור לשלב הבא".

הרכב משוער, הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, אדי גוטליב, דימקאו פידליס, אלירן דנין, משה מישאלוב, לוהאב כיאל (אלכסנדר דוידוב), נבוישה מרינקוביץ', רפי עמוס, ניקולה טרויץ', סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully