וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי באר שבע - מכבי חיפה: שראנוב ומשומר בהרכב

7.2.2012 / 23:52

השוער יחליף את דוידוביץ', המגן חוזר להרכב אחרי חודשיים. המארחת בונה על הלחץ אצל האלופה (ד', 20:30, 5+ לייב)

מכבי חיפה ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול מכבי באר שבע במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. עידן ורד ואוראל דגני מורחקים ולא ייטלו חלק במשחק, אבל אייל משומר יחזור לראשונה להרכב הקבוצה, אחרי חודשיים בהם נעדר בשל פציעה. ההרכב שתורגל היום כולל את משומר, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ' וטאלב טואטחה. בקישור האחורי תורגלו גם הפעם גוסטבו בוקולי וסיידו יאיא. לצדו של מוחמד גדיר שישחק באגף תורגל אלון תורג'מן, שישחק בצד שמאל. חן עזריאל יפתח בחוד. יניב קטן סובל מעומס ולא צפוי לשחק. בויאן שראנוב תורגל בין הקורות בגלל פציעתו של ניר דוידוביץ', שנגרמה במשחק מול עירוני קרית שמונה. השוער סובל משטף דם באזור הלסת. החלוץ החדש דניאל צסארץ נטש את האימון, הוא בספק למשחק ויעבור מבחן כשירות לפניו.

פצוע נוסף בקבוצה הוא ויאם עמאשה, שדרך הטיפול בו עדיין לא נקבעה, ובמועדון מקווים שתוך שבועיים הוא יוכל לחזור לאימוני ריצה. אלישע לוי ערך אסיפה בה התייחס להפסד בקריית שמונה. "חבל שהפסדנו, היינו צריכים לצאת לפחות עם נקודה מהמשחק הזה", אמר לשחקניו. "אנחנו בקו עלייה בתקופה האחרונה. היה משחק שקול. עד שספגנו נראינו כמו קבוצה ולא נתנו להם לפתח את המשחק שהם רגילים אליו. הגענו למצבים, אבל אנחנו חייבים להתחיל לתקוף יותר מהאגפים". לקראת המשחק מחר הוא הוסיף: "אין לנו דרך חזרה, חייבים ללחוץ ולנצח".

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, אייל גולסה, מוחמד גדיר, חן עזריאל, אלון תורג'מן.

מגרלשווילי ויתר על 35 אלף שקל כדי לעבור לבית"ר ירושלים

המגן חיים מגרלשווילי הסכים לוותר על חוזהו במכבי חיפה כדי שזו תאשר את עסקת העברתו לבית"ר ירושלים, כך סיפר השחקן לחבריו במכבי חיפה. מגרלשווילי טוען כי רגע לפני תום מועד ההעברות חיפה ביקשה ממנו לחתום על מסמך לפיו הוא מוותר על הפרשי שכר, אחרת לא יעבור לקבוצה אחרת ולא יוכל להתאמן עם שאר הקבוצה עד תום העונה, אלא בנפרד, כפי שתקנון פיפ"א מאפשר לה לעשות.

מגרלשווילי הרוויח בחיפה חוזה פיקס של 100 אלף דולר, לא כולל מענק חתימה בגובה 25 אלף דולר. את רוב הכסף הוא כבר קיבל העונה (גורם בחיפה: "על פי התרומה שלו, הוא כבר הרוויח יותר ממה שהיה אמור לקבל"), אך ויתר על כמעט עשרת אלפים דולר בחוזה החדש בבית"ר (חיפה משלימה חלק מהסכומים), ובהיוון לשקלים: כ-35 אלף שקל. ההפרש – עשרת אלפים דולר, הוא ההפרש שעליו ויתר. לאחרונה אמר השחקן למקורביו: "ויתרתי על הרבה כסף. לחצו אותי ולא השאירו לי ברירה. כך לא מתנהגים". במכבי חיפה הגיבו לדבריו של מגרלשווילי: "מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

בחיפה החליטו להרגיע את גזרת חן עזרא בימים שלאחר סגירת חלון ההעברות, אבל בקרוב מאוד צפויות התפתחויות בנושא. במועדון היו מוכנים לשלם על עזרא, המיוצג על ידי סוכנו אבי נימני, כחצי מיליון דולר. בנתניה דרשו 800 אלף דולר. העובדה שהמועדון לא מתכוון כנראה לממש את האופציה בחוזה שלו לעונה הבאה תוריד את המחיר באופן משמעותי. בנתניה מתכוונים לטעון כי קבוצה שתרצה להחתים את עזרא כבר עכשיו תצטרך לפצות את המועדון שיכול לממש בכל רגע את האפשרות להמשך ההתקשרות עם השחקן. חיפה תנסה להגיע בקרוב לסיכום עם השחקן, שעשוי לחתום על חוזה לארבע שנים החל מהקיץ.

בחיפה טוענים כי נושא קביעת המאמן הבא (רן בן שמעון, ראובן עטר וריימונדס ז'וטאוטאס מועמדים) לא יקבע לפני שהקבוצה תסיים את דרכה בכל המפעלים ובכל מקרה לא יסוכם עם מאמן לפני חודש אפריל.

עדכון ראשון: 10:56

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי באר שבע: בונים על תקדים הפועל רמת גן

מכבי באר שבע ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. במועדון הקטן מהדרום מתרגשים מהמעמד ומקווים כי הם יהיו הסינדרלה של הגביע, כפי שעשתה פעמיים הפועל רמת גן למכבי חיפה בעשור האחרון. "חיפה תגיעה הרבה יותר לחוצה מאיתנו", אמר הערב המגן נדב קידר, "לנו אין מה להפסיד, אלא רק מה להרוויח במשחק הזה. נעשה את המקסימום בכדי להפתיע מחר". המאמן אבי בוחבוט הוסיף: "יש לנו שחקנים מכושרים. אם נעבור את רבע השעה הראשונה בלי לספוג, נוכל להפתיע".

אולם עם כל הרצון הטוב של הבאר שבעים, הקבוצה תגיע למשחק עם שני חיסורים משמעותיים של הבלם יאיר אזולאי המוצהב והמגן/ קשר יוסי אלקיים הפצוע. בלית ברירה, יוסט המגן אדיר דנין לקישור וקידר ימלא את מקומו של אזולאי בהרכב. הקבוצה לא תירגלה פנדלים בסיום האימון.

הרכב משוער: גליל בן שנן, יניב איפרגן, נדב קידר, עדי תמיר, אדיר דנין, יוגב אלקבץ, אור בננו, זוהר חוגג, פיראס עווד, גאגה צ'חטיאני, עומר מולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully