וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "אתם לא משדרגים את הקבוצה. בושה וחרפה"

6.2.2012 / 10:14

הבלאגן בב"ש נמשך: אלונה ברקת ערכה אסיפת שחקנים בה תקפה: "רק יודעים לקבל, לא לתת". הרוש הושעה להודעה חדשה

המתיחות בין גיא לוי ושמעון הרוש עולה מדרגה: מגן הפועל באר שבע קיבל הודעה כי הוא מושעה מכל פעילות בקבוצה עד יום רביעי או עד הודעה אחרת, וזאת לאחר שלא נכלל בסגל למשחק האחרון מול מכבי נתניה ולא הורשה לקחת חלק באימון המסכם. גורם בקבוצה אישר הבוקר: "השחקן מושעה מכל פעילות עד להודעה חדשה".

הרוש הגיע למועדון יחד עם החלוץ עידו אקסברד, והשניים גילו שהחולצות שלהם לא הונחו בחדר ההלבשה ומנהל הקבוצה, יורם זגורי, הודיע לשניים כי נאסר עליהם להתאמן. אקסברד נכנס לשיחה עם גיא לוי שהודיע לו כי מבחינתו הוא יכול לחזור לאימונים. נראה כי המאמן כעס על החלוץ בעקבות העובדה שרטן בפני שחקנים על כך שרק לפני המשחק ידע שהוא לא משובץ בהרכב. הרוש נכנס לשיחה ולאחריה התברר לו כי הוא מושעה.

כזכור, המגן ביקש לעזוב את הקבוצה רגע לפני סגירת חלון ההעברות, אבל בשיחה עם המאמן הובהר לו כי הוא שחקן סגל לכל דבר. מיד לאחר סגירת ההעברות הודיע לו לוי כי הוא לא מורשה להתאמן. את תגובתו של השחקן לא ניתן היה להשיג.

ואם זה לא מספיק, הרי שהבעלים אלונה ברקת נכנסה היום לחדר ההלבשה ותקפה את השחקנים על היכולת שגילו מול מכבי נתניה. "אתם לא משדרגים את הקבוצה, ממש בושה וחרפה", אמרה הבעלים. "אני נותנת לכם הכל ואת לא עושים כלום. מקבלים, אבל לא יודעים לתת. איך אתם מדברים על זה שלא שדרגתי את הקבוצה? תסתכלו על עצמכם ותעשו חשבון נפש. אתם לא מכבדים את האוהדים?". בהמשך אמרה הבעלים: "מול הפועל חיפה שיחקתם יפה מאוד, כדאי שתחזרו ליכולת הזאת".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully