וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בני סכנין: עומר גולן חוזר לעמדת החלוץ

אחרי שני משחקים כבלם, גולן יחזור לעמדתו המקורית במסגרת הגביע (19:35, 5+ לייב). אוחיון יפתח, ויצמן חוזר אצל האורחים

"שאננות הכי המחלה הכי גדולה של הכדורגלן הישראלי. אל תהיו בטוחים בעצמכם יותר מדי. אני זוכר שרק לפני שבועיים נכנסתי לפה עם עמוס לוזון. הראש שלכם היה באדמה. עכשיו אנחנו באווירה טובה ואתם מחייכים, אבל אני לא רוצה לשמוע על שאננות. אפשר לעשות דברים טובים בליגה וגם בגביע ולהסתכל קדימה. אני לא רוצה לשמוע על שאננות". כך אמר מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני לשחקנים הקבוצה באסיפה מיוחדת שכינס בעקבות הניצחון על מכבי תל אביב ולפני משחק הגביע מול בני סכנין (שלישי, 19:35, 5+ לייב). סיני הקרין קלטת של המשחק והסביר מה הדברים שיש לתקן מהמשחק הקודם.

אתמול הגיע למשרדי המועדון פקס המודיע שעומר גולן לא ישחק מול מכבי חיפה בגלל ספיגת חמישה צהובים. היום תורגל גולן בתפקיד החלוץ ונראה כי יפתח לבדו בחוד, כשמתן אוחיון יחליף אותו לצד שי מימון בעמדת הבלם. גולן: "כולם יודעים שמבחינת מכבי פתח תקוה מדובר במפעל קסום. ניצחון יכול לתת לנו ערך מוסף אחרי שבליגה נכשלנו. משחק כזה ייתן לנו ביטחון להמשך הדרך גם בליגה. נבוא במלוא הרצינות". ויקטור מרעי וציון צמח ייעדרו מהמשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. מלבד אוחיון, גם איגור מאליש תורגל ב-11 של סיני. סבסטיאן סנסוני ומרואן קבהא תורגלו בהרכב השני ויפתחו על הספסל.

שחקני הקבוצה לא קיבלו משכורות היום ולאחר המשחק צפויים לשוחח עם עמוס לוזון, כדי לבדוק מה מקור העיכוב. כזכור, לוזון הבטיח לחלק את המשכורות מיד לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, בתוספת ארבע נקודות בונוס.

הרכב משוער: לירן שטראובר; חגי גולדנברג, שי מימון, מתן אוחיון, טל מעבי; אורי אוזן, איגור מאליש, דני פרדה, מריו צארביץ', טל בן חיים;עומר גולן.

עידן ויצמן יחליף את ג'ואל דמאו

סכנין תתייצב למשחק ללא מהראן ראדי הפצוע וג'ואל דמאו המוצהב בני סכנין כשהיא יודעת שהעונה יכולה להיות היסטורית אם שוב תצליח להחזיר לעצמה את גביע המדינה לארון שמונה שנים מאז זכייתה הראשונה בו. בסכנין מודאגים משאננות לאחר הניצחון הגדול בטדי בשבת על בית"ר ירושלים (0:3). לכן אתמול וגם היום עבד שלומי דורה על הצד המנטלי. המאמן למעשה מתכנן שני שינויים בהרכב כשעידן ויצמן שלא שיחק בבירה ישוב במקומו של דמאו וישתף פעולה עם חאלד חלאיילה במרכז הקישור. המאמן מתלבט בין אריק גאוו לבין אוהד קדוסי בחוד הקבוצה וכרגע הנטיה לשמור על כוחותיו של החלוץ הישראלי, שעשוי להשתלב במהלך המשחק.

לאור הצלחת הקבוצה, בהנהלת סכנין מקווים כי אנשי המגזר הערבי יתרמו כספים למועדון שנמצא בבעיות כלכליות ומבחינה תקציבית עדיין לא יודע אם יוכל לגייס תקציב מינימום לעונה הבאה.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, אריק גאוו, קוסטדין אזורוב.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully