וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "היינו צריכים לצאת לפחות עם נקודה"

6.2.2012 / 8:39

אלישע לוי ערך לשחקני חיפה אסיפה אחרי ההפסד בקרית שמונה: "צריך לתקוף יותר מהאגפים". דוידוביץ': "הם ראויים לאליפות"

שחקני מכבי חיפה השלימו כנראה עם המצב החדש, שבו הפסד לאלופה שבדרך הוא עניין שבשגרה. שש נקודות לקחה קריית שמונה בשני המשחקים העונה מהירוקים, שבקרוב מאוד יעבירו את צלחת האליפות למקום אחר. "צריך לדעת לפרגן להם", אמר שחקן בקבוצה אמש. "כשקבוצה נמצאת בדרך לאליפות יש לה עוצמה בכל מהלך שהיא עושה. זה קרה לנו פעמיים בשלוש העונות החולפות ואנחנו יודעים מה זה. זאת לא העונה שלנו, צריך לפנות את הדרך לאלה שמגיע להם".

שחקני הקבוצה חזרו אתמול ישירות למלון הסמוך והשחקנים קיימו ארוחה משותפת, במהלכה נשמעו פרגונים לאלופה שבדרך. ביקורת מסוימת הופנתה מצד שחקנים על המעבר האיטי מההגנה להתקפה. "אי אפשר להעדיף כדורים למעלה ולצפות שיעשו עם זה משהו. יש דרך. שחקני הקישור לא היו טובים אתמול. הם ידעו להחזיק כדור, אבל התקשו לצאת קדימה".

הקבוצה חזרה להתאמן הבוקר ללא ניר דוידוביץ', שערך צילום ממנו התברר שהוא סובל משטף דם ולא משבר. מחר הוא יחזור לאימונים, אבל אם לא ירגיש שהוא מסוגל לשחק, השוער לא יהיה בסגל למשחק מול מכבי באר שבע ביום רביעי. במקרה כזה אסף מנדס ישמש כשוער משנה. "קרית שמונה קבוצה מצויינת וראויה לאליפות", אמר הבוקר דוידוביץ'. "היא קבוצה יעילה, לא סופגת שערים ועושה את הדברים כמו שצריך. אנחנו, למרות ההפסד, במגמת שיפור. יש לנו יעדים השנה, כמו לסיים בצמרת ולהתברג במקום המוביל לאירופה". על הפציעה שלו הוסיף: "ספגתי מכה ולא זכרתי אחר כך כלום. אנחנו עם הפנים לבאר שבע".

בקבוצה ישנה אכזבה מהחלוץ דניאל צסארץ, שאתמול לא בא לידי ביטוי בהתקפה ונראה חלוד מאוד. בחיפה טענו כי הוא זקוק לזמן כדי להיכנס לכושר, אבל בקרב השחקנים היה מי שאמר: "אם הוא לא בכושר, למה אלישע שיתף אותו?". ללא קשר למידת ההצלחה שלו עד תום העונה, לא נראה שצסארץ יישאר עונה נוספת ובמועדון יעדיפו לבנות על חלוצים צעירים. ביקורת מסוימת נשמעה גם על ההחמצה של גוסטבו בוקולי במחצית הראשונה. "פעם הוא היה עושה מזה גול, אבל בעונה כזאת אף אחד לא מצפה להברקות", אמר אחד השחקנים בסיום.

אוראל דגני ועידן ורד לא יהיו בסגל למשחק ברביעי בשל הרחקות, אבל יוכלו לחזור לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה. אייל משומר עשוי לפתוח ב-11 אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחק בגלל פציעה. למרות היכולת שגילה, צסארץ צפוי לפתוח שוב בהרכב משום שבמועדון רוצים להחזיר אותו לכושר משחק.

גוסטבו בוקולי ספג אתמול צהוב חמישי והמשמעות היא שהוא יוכל לשחק ברביעי, אבל ייעדר מהמשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שני הבא. המאמן אלישע לוי ישקול לעלות עם אדין צוצאליץ' כקשר אחורי ועם סארי פלאח או איציק כהן כבלמים לצדו של יוריצה בוליאט. אפשרות נוספת: ערן רוזנבאום הצעיר יקבל את המפתחות בקישור האחורי. אגב, גם אייל גולסה ודלה ימפולסקי יכולים לשחק בתפקיד הזה.

אלישע לוי לא תירגל היום את ההרכב לקראת משחק הגביע, אבל ערך אסיפה בעקבות ההפסד אתמול ואמר לשחקנים: "חבל שהפסדנו. היינו צריכים לצאת לפחות עם נקודה מהמשחק הזה. אנחנו בקו עלייה בתקופה האחרונה. היה משחק שקול. עד שספגנו נראנו כמו קבוצה ולא נתנו להם לפתח את המשחק שהם רגילים אליו. הגענו למצבים, אבל אני רוצה לומר לכם שאנחנו חייבים להתחיל לתקוף יותר מהאגפים".

צפו במכבי חיפה מפסידה לקרית שמונה 1:0

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully