וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ארון רוג'רס MVP

5.2.2012 / 10:11

הקוורטרבק של גרין ביי הקדים את דרו בריס, שזכה בתואר שחקן ההתקפה של השנה. קרטיס מרטין נכנס להיכל התהילה

ארצות הברית מתמרקת לסופרבול, והלילה (בין שבת לראשון), רגע לפני המשחק הגדול, נערך באינדיאנפוליס ליל השטיח האדום, בו חולקו פרסים למצטייני הליגה.

ארון רוג'רס, הקוורטרבק של גרין ביי פאקרס, זכה ברוב קולות בתואר ה-MVP, לאחר שהצעיד את קבוצתו למאזן 1:15 בעונה הרגילה. הוא קיבל 48 מתוך 50 קולות הבוחרים, כשהשניים האחרים הלכו לדרו בריס מניו אורלינס סיינטס. בריס לא נשאר בצד - הוא זכה בתואר שחקן ההתקפה של השנה בעונה השנייה ברציפות.

רוג'רס הוביל את הליגה עם רייטינג קוורטרבק של 122.5, 45 מסירות לטאצ'דאון, שישה איבודים ו-68 אחוזי השלמה במסירות. "אנשים מצפים שאהיה עקבי בכל שבוע, שאתן הכל על המגרש", אמר, "אם אני עושה מה שאני יודע, אנחנו מגיעים לאיזושהי הצלחה".

שחקן ההגנה של השנה הוא טרל סאגס, הליינבקר של בולטימור רייבנס. ג'ים הארבו, מאמן סן פרנסיסקו, הוא מאמן השנה כבר בעונתו הראשונה במקצוענים, לאחר שהוביל את הקבוצה למאזן 3:13 ולגמר ה-NFC. מת'יו סטאפורד מדטרויט ליונס הוא שחקן הקאמבק של השנה, לאחר שחזר מפציעה והוביל את קבוצתו לפלייאוף.

שתי הבחירות הגבוהות של הדראפט האחרון, קוורטרבק קרוליינה קאם ניוטון והליינבקר של דנבר וון מילר, זכו בתואר רוקי השנה - ניוטון בהתקפה ומילר בהגנה.

קרטיס מרטין, כוכב ניו יורק ג'טס עד לפני חמש שנים, נכנס להיכל התהילה יחד עם עוד ארבעה שחקנים - כריס קולמן, קורטז קנדי, ווילי רוף ודרמונטי דוסון והבחירה "הוותיקה" ג'ק באטלר. מרטין שיחק בפטריוטס ובג'טס במשך 11 שנים והגיח בקריירה ל-14,101 יארד ו-90 טאצ'דאונים. הוא היה הראשון בהיסטוריה שהגיח ל-1,000 יארד בכל אחת מעשר עונותיו הראשונות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully