וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: "המשחק בב"ש מוכיח כמה העונה הזאת פספוס"

5.2.2012 / 10:38

הניצחון הדגיש את האכזבה בנתניה מהתקופה הלא טובה שעברה על הקבוצה: "אם לא נסיים בפלייאוף העליון זה כישלון"

מכבי נתניה: "המשחק בב"ש מוכיח כמה העונה הזאת פספוס"


במכבי נתניה הייתה שביעות רצון גדולה מהניצחון 1:2 על הפועל באר שבע אתמול (שבת) באצטדיונה הביתי של האחרונה. יחד עם זאת, הניצחון הזה הדגיש את האכזבה מכך שהוא שהגיע אחרי ארבעה משחקים בהם צברה הקבוצה שתי נקודות בלבד.

"ידענו שאנחנו לא פחות טובים מהקבוצות במקומות 1-3, אבל לא מספיק חכמים ולא מנצלים מצבים ולוחצים על הדוושה שצריך", אמרו שחקנים בקבוצה, "המשחק בבאר שבע, שהיה כמעט מושלם מבחינתנו, מוכיח כמה העונה הזו היא פספוס. אם לא נסיים בפלייאוף העליון זה יהיה כישלון של כולנו. אנחנו לא נופלים מאף קבוצה במקומות הראשונים אז אנחנו חייבים לפחות לסיים במקום הראשון".

בנתניה גם שמחו שפסטיבל חן עזרא הסתיים כשהשחקן נשאר בצהוב ולא עבר להפועל תל אביב. בקבוצה אמרו: "אסור היה לתת לו לעזוב עכשיו. בחודשיים האחרונים הוא עשה קפיצה והוא אולי השחקן הכי משמעותי בקבוצה. אם היו משחררים אותו זה היה ויתור על הפלייאוף העליון. ההישארות שלו נתנה הרבה מוטיבציה לכולם כי ביום חמישי הייתה הרגשה שוויתרנו על העונה הזאת. מזל שהבקרה נסגרה בזמן".

אחמד סבע: "חולם על נבחרת ישראל"

אחמד סבע, שכבש אתמול את שערו ה-15 העונה, אמר בסיום: "שיחקנו טוב. באר שבע הגיעה להזדמנות אחת והבקיעה, אבל אנחנו הגענו להרבה הזדמנויות ואני שמח שבסוף הכדור נכנס וניצחנו. ראו קבוצה תוססת שמתקיפה כל הזמן ועושה הגנה כמו שצריך. וסרמיל זה מגרש שהולך לי בו טוב, עוד מאז ששיחקתי בליגה הלאומית. אני מקווה שאחרי הניצחון הזה סוף סוך נתייצב כי המטרה שלנו היא להיות בפלייאוף העליון. המקום התשיעי הוא לא המקום הטבעי של מכבי נתניה".

סבע התייחס גם לנבחרת ישראל ואמר: "עד עכשיו כולם יודעים מה אני עושה, אני מבקיע שערים ועובד על המגרש. אני לא רוצה להעביר מסר לאף אחד כי כל מי שרוצה יכול לראות אותי ולראות שאני עושה את העבודה שלי. כמובן שאהיה גאה לקבל זימון לנבחרת ישראל. החלום בהתחלה היה לשחק בליגת העל והגשמתי את זה. עכשיו יש לי חלום להיות בנבחרת, אבל אני אחכה בסבלנות וגם אם לא יהיה זימון אני אמשיך להיות מאושר בקבוצה שאני נמצא בה".

הבלם הקרואטי-גרמני, איבן צ'וסיץ', ששהה בגרמניה לצורך הסדר השחרור שלו מפרנקפורט, המשיך משם לקרואטיה לצורך מספר סידורים והתארגנות, ינחת בימים הקרובים בישראל ויצטרף לקבוצה. סרגייל אלכסייב המולדבי הספיק לערוך הופעת בכורה כשנכנס במקום פיראס מוגרבי בדקה ה-89.

צפו במכבי נתניה מנצחת את הפועל באר שבע 1:2 בחוץ

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully