וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "לא האמנו כמה בית"ר חלשים, יכולנו לנצח 0:6"

בסכנין חגגו ניצחון גדול על היריבה המושבעת בביתה: "עם קצת יותר ריכוז היינו מנצחים אותם בתוצאה שלא היו שוכחים שנים"

בבני סכנין נרשמו אתמול (שבת) חגיגות יוצאות דופן בסיום ה-0:3 המרשים על בית"ר ירושלים בטדי. אנשים שהיו במקום אף ציינו כי החגיגות הללו נראו כמו חגיגות אחרי זכייה בתואר. ראש העיר סכנין, מאזן גנאים, חיבק את אנשי הקבוצה והשחקנים בסיום ואמר להם: "בראבו, הבאתם הרבה כבוד לעיר. זה לא רק הניצחון, אלא קודם כל איך ששיחקתם. אני לא זוכר קבוצה כל כך איכותית של סכנין, אני גאה בכם".

בין רגעי השמחה, שחקני סכנין לא נותרו חייבים לבית"ר ועקצו את המועדון מהבירה על המשחק הנרפה שלהם: "יכולנו לנצח גם 0:6", אמר אחד משחקני סכנין. "ידענו שהעונה בית"ר חלשים, אבל לא ידענו כמה. אם היינו יותר מרוכזים, יכולנו לתת לנצח אותם בתוצאה שאף אחד לא היה שוכח שנים". אחרי הניצחון הגדול גם היו קולות אחרים בסכנין שהצטערו על כך שאין כסף בקופת המועדון ולכן בחלון העברות לא נעשה רכש בינואר.

אוהד קדוסי, שהיה בין המצטיינים אמש וגם כבש, אמר לאחר המשחק: “שיחקנו טוב ואני חושב שהגיע לנו לנצח. בית"ר פתחה טוב, אבל כבשנו ראשונים וזה שינה את כל המשחק. בית"ר התחילה קצת לרדוף אחרינו ואנחנו היינו עם הרבה יותר ביטחון אחרי השער שהבקענו. אז השכלנו גם לכבוש את השער השני, מה שלא תמיד הלך לנו במהלך העונה וזה נהיה הרבה יותר קל בהמשך. זו פעם ראשונה שאני מבקיע בטדי נגד בית"ר".

סכנין צפויה לעמוד לדין בעקבות התנהגות אוהדיה בטדי אתמול.

צפו בסכנין מביסה את בית"ר ירושלים בטדי

אוהדי בית"ר ירושלים ובני סכנין התפרעו, 20 נעצרו

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully