וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "היינו שווים ניצחון"

5.2.2012 / 8:54

הבלם ורמת השרון מאוכזבים מהתיקו נגד בני יהודה מסתכלים על בית"ר בשבוע הבא: "חייבים לנצח ולהגיד שלום לתחתית"

בעירוני רמת השרון קיבלו את ה-1:1 נגד בני יהודה אתמול (שבת) בבלומפילד. מצד אחד בקבוצה התאכזבו מכך שהקבוצה ספגה שער שוויון מאוחר, אך מנגד הייתה קיימת שביעות רצון מהיכולת אחרי שני הפסדים רצופים. היו"ר מאיר יצחקי ערך השבוע שיחות עם מספר שחקנים ונראה שהן עזרו.

הבלם יניב לביא אמר: “מאיר יודע איך להעיר את השחקנים. הוא יודע מתי להחמיא לנו ואיך לשמור אותנו עם הרגליים על הקרקע כשצריך. אין ספק שהשיחה עשתה משהו וגרמה לכולם להרגיש יותר מחויבים ודרוכים. היינו שווים ניצחון נגד בני יהודה. לא הגיע לנו לאבד נקודות אבל לפעמים ככה זה בכדורגל. אתה משחק טוב אבל מקבל גול שטותי".

בשבוע הבא תארח רמת השרון את בית"ר ירושלים ולביא הוסיף: “אין ספק שזה אחד מהמשחקים החשובים שלנו העונה, אולי המשחק הכי גורלי בסיבוב השני. הטבלה מאוד צפופה וכל תוצאה יכולה להביא אותך או למאבק על הפלייאוף העליון או לפלייאוף התחתון. אנחנו ראויים להיות בעליון וכדאי שנוכיח את זה כבר מהשבוע הבא".

היו"ר מאיר יצחקי אמר: "אין ספק שניצחון על בית"ר ייתן לנו מרחק גדול מהתחתית וידחוף אותנו לכיוון הפלייאוף העליון. הגיע הזמן שננצח אחרי שני משחקים בהם היינו עדיפים והכדור לא נכנס".

אגב, המשחק נגד בית"ר צפוי להיות מועתק מאצטדיון וינטר בו כר הדשא נמצא במצב רעוע. רמת השרון תבקש היום להעביר את ההתמודדות לאצטדיון רמת גן או למושבה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully