וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תציע חוזים לוותיקים במקרה של ירידה

5.2.2012 / 9:05

במועדון חושבים על העונה הבאה ובונים על צרפתי, שן, אסוס ויניב לוזון. המאמן לשחקנים: "רגשות מעורבים. אני כועס וגאה"

"הרגשות שלי מעורבים. מצד אחד אני כועס על הפתיחה הגרועה שלנו, אבל מצד שני אני גאה כי חזרנו וכמעט ניצחנו. משחק כזה צריך לתת לנו הרבה אמונה להמשך, אני מקווה שנעשה שבוע טוב עם הגביע ומול נתניה בשבת". כך אמר מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו בעקבות ה-2:2 של קבוצתו מול הפועל חיפה אמש (שבת). במועדון טענו לפני המשחק כי הפסד יוריד את הקבוצה סופית לליגה הלאומית.

הקשר יניב לוזון הוסיף: "נילחם עד הסוף, כל עוד יש לנו סיכוי לא נרים ידיים. נשארנו במועדון הזה כדי לעזור לו לשרוד, נהיה איתו בטוב וברע". התיקו אתמול דווקא הקטין את הפער בקו האדום ל-11 נקודות בלבד, אבל במועדון יודעים שהסיכויים להישאר אפסיים, ולכן כבר חושבים על העונה הבאה. אם הקבוצה תרד ללאומית, יעשו נסיונות להשאיר את גיא צרפתי, אייל שן, ג'ונתן אסוס ולוזון ולבנות סביבם את הקבוצה באמצעות שחקנים צעירים המרוויחים משכורת חייל. שניר דורי יהיה בכל מקרה השוער הראשון, כיוון שאוסטין אג'ידה, כמו פביאן סטולר, יעזבו במקרה של ירידה.

במועדון מודעים לאפשרויות המוגבלות של המאמן, שנאלץ להמשיך לעלות שחקני נוער בגלל שלא הוחתם חלוץ. גיא לוי ערך אתמול הופעה ראשונה בסגל. שחקן בקבוצה אמר: "תראו עם מה הוא (לנדאו) היה צריך להתמודד במהלך השבוע. הוא נאבק בשיניים כדי להשאיר כאן שחקנים, את שחקני ההגנה (דואני ובן מוחה) הוא הביא מכדורגל החופים". במועדון ממתינים להחלטת בית המשפט העליון, שידון ב-28 במרץ בעתירה של שהגישו המפרקים עו"ד עמית פינס וליאור דגן, בנוגע להחזרת תשע הנקודות אותם קבע המחוזי שאין להשיב. "אסור לבנות על החלטת העליון, החלטות שנקבעות מתוך תקנון ברור בדרך כלל לא משתנות, גם אם הוא מעוות את המציאות ולא מתנהל לפי כללי הצדק הטבעי", אמרו במועדון.

צפו בהפועל פתח תקוה מסיימת ב-2:2 עם הפועל חיפה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully