וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה לגובה: מעין פורמן קבעה 1.90 מ' במולדובה

5.2.2012 / 14:50

הישראלית קבעה את תוצאת השנה ושיא אישי באולמות. ג'יליאן שוורץ, שכבר הבטיחה מקומה בלונדון, סיימה שניה בבוסטון

הקופצת במוט ג'יליאן שוורץ, שהפכה בשבוע שעבר לאתלטית הישראלית השניה שהבטיחה את השתתפותה במשחקים האולימפיים בלונדון, התחרתה בסוף השבוע בתחרות הגרנד פרי בבוסטון, אחרי שהחלימה ממחלה. שוורץ, שקפצה בשבוע שעבר בניו יורק 4.52 מ', הסתפקה הפעם בגובה של 4.40 מ' ובמקום השני. שוורץ, שעברה בניסיון השני גובה של 4.40 מ', פסלה שלוש פעמים בגובה של 4.52 מ' וסיימה את חלקה בתחרות המתקיימת באולם. ג'ן שור האמריקאית, סגנית האלופה האולימפית, ניצחה בתחרות עם שיא אמריקאי חדש של 4.88 מ'. לאחר צכן היא ניסתה לשבור את שיא העולם באולם של אלנה איסינבאייבה, אבל פסלה שלוש פעמים בגובה של 5.01 מ'. ג'יליאן שוורץ תמשיך את סבב התחרויות שלה בארצות הברית ותתחרה בשבוע הבא במשחקי מילרוז.

שיאנית ישראל לשעבר בקפיצה לגובה, מעין פורמן, ניתרה ל-1.90 מ' בתחרות שהתקיימה היום בצהריים במולדובה. מבחינת פורמן מדובר בתוצאת השנה ובשיא אישי באולמות. הקופצת הצעירה תנסה להשיג בחודשים הקרובים את תוצאת הקריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון - 1.95 מ'. "הייתה לי תחרות מאוד טובה ואני מרגישה מצוין", אמרה פורמן. "עברתי את כל הגבהים בניסיון ראשון שזה מאוד מעודד אותי, למרות שאני מרגישה קצת פספוס שלא עברתי 1.92 מ', אבל אני מקווה שבתחרות הבאה אעשה תוצאה טובה יותר".

קופצת נוספת שבלטה בסוף השבוע היתה אלופת העולם בקפיצה לגובה, אנה צ'יצ'רובה הרוסיה. בתחרות ראווה שהתקיימה בארנשטאדט שבגרמניה, ניתרה צ'יצ'רובה לגובה של 2.06 מ' ושברה את השיא הרוסי באולם. למעשה מדובר בתוצאה השלישית אי פעם באולם. צ'יצ'רובה השתוותה לשיאים באולם של בלנקה ולאסיץ' וסטפקה קוסטנדינובה, כשרק קאיסה ברגקוויסט השבדית (2.08) והייקה הנקל הגרמניה (2.07) קפצו גבוה יותר.

האם האתלטיקה הישראלית צריכה את ג'יליאן שוורץ?

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully